نسخه چاپی

نامي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شد

نامی كه فقط نامش در سابقه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میماند

عکس خبري -نامي که فقط نامش در سابقه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ميماند

با 177 رای موافق نمایندگان محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز برنامه‌ها و صلاحیت محمد حسن نامی وزیر پیشنهادی محمود احمدی‌نژاد برای تصدی پست وزارت اطلاعات و فناوری را بررسی کردند.

بر این اساس احمد بخشایش، نماینده اردستان و عزیز اکبریان، نماینده کرج به عنوان مخالف و موافق وزیر پیشنهادی صحبت کردند البته بخشایش قسمتی از وقت خود را به باقری نماینده بناب برای بیان دلایل خود با مخالفت تصدی پست وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات توسط نامی داد که بر این اساس دو مخالف و یک موافق وزیر اظهار نظر کردند.

طبق آیین‌نامه مجلس دو مخالف و دو موافق می‌توانند اظهارات خود را نسبت به صلاحیت وزیر پیشنهادی مطرح کنند که به دلیل انصراف دومین مخالف وزیر موافق نیز صحبت نکرد.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور نیز برای دقایقی کوتاه از نامی دفاع کرد و بعد از آن مجلس را برای سفر استانی به شیراز ترک کرد.

بعد از اظهارات رییس جمهور و مخالف و موافق وزیر پیشنهادی محمد حسن نامی به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

بر این اساس، نمایندگان با 177 رای موافق از مجموع 243 رای اخذ شده با وزارت نامی بر وزارت اطلاعات و فناوری موافقت کردند.

حجت السلام محمد حسن ابوترابی که ریاست جلسه علنی را در غیاب لاریجانی بر عهده دارد قبل از اعلام رای نمایندگان به نامی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همکاران در راستای ارتقای سطح تعامل با دولت و استفاده شایسته از زمان پیش رو برای انجام وظایف این وزارتخانه به آقای نامی رای مثبت دادند.

وی از نمایندگان خواست در کمیسیون‌های تخصصی با نامی همکاری شایسته‌ای داشته باشند.

۱۳۹۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...