نسخه چاپی

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

نكات مثبت و منفی دولت احمدی‌نژاد از دیدگاه آل‌اسحاق

نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری خیلی از برنامه‌های تحقق یافته در دولت احمدی‌نژاد را كارهایی دانست كه دولت‌های قبلی از انجام آنها عاجز بودند.

به گزارش نما یحیی آل اسحاق نامزد احتمالی ریاست جمهوری و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با اشاره به برخی نقاط مثبت دولت نهم و دهم گفت: دولت احمدی نژاد، دولتی جسور، پرانرژی و خط‌شکن بود که خیلی از کارهایی که دیگران نتوانستند انجام دهند از جمله هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت احمدی‌نژاد برای انجام امور مردم بسیار وقت می‌گذاشت که به عنوان مثال می‌شود به سفرهای استانی اشاره کرد.

نامزد احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت نهم و دهم در ابتدای کار آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی را زنده کرد و اقدامات خوبی را شروع کرد ولی در عمل نتوانست آن طور که باید ادامه دهنده آرمان‌خواهی مطلوب باشد.

آل اسحاق همچنین ایجاد شکاف میان دولت و روحانیت را نقطه ضعف رئیس جمهور دانست و گفت:‌ آنچه در دولت احمدی نژاد مشکل داشت این بود که نظام کار جمعی را نتوانست درست سامان دهد.



وی همچنین درباره علت مشکلات اقتصادی در دولت‌های احمدی نژاد تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد فقط یک شاخه از اقتصاد را که اقتصاد توزیعی بود انتخاب کرد و در نتیجه از تولید باز ماند.

این نامزد احتمالی ریاست جمهوری در پایان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم درباره دولت نهم و دهم منصفانه بنگریم خاطرنشان کرد: در حوزه فردی بسیار خوب عمل شد، ولی در حوزه تدبیر مشکلات زیادی ایجاد شد.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...