نسخه چاپی

درخواستهای مردمی برای عدم حضور مشایی در سفر استانی

گروه‌های متعدد مردمی به طور جداگانه با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از بیانیه دانشجویان حزب‌الله آذربایجان‌شرقی خواستار عدم حضور اسفندیار رحیم مشایی در سفر استانی رئیس جمهور شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، انصار حزب‌الله تبریز با صدور اطلاعیه‌ای خواستار عدم حضور مشایی در تبریز شد.

انصار حزب‌الله در اطلاعیه خود آورده است: آقای رئیس جمهور از شما می‌خواهیم تا مشایی را به تبریز نیاورید.

بر همین اساس ستاد مردمی حمایت از محمود احمدی‌نژاد 84 و 88 نیز با صدور بیانیه‌ای یادآور شد: بیانیه دانشجویان حزب‌الله، خواسته توده عامه مردم خصوصا حامیان انتخابات ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است و ما به عنوان یاران انتخاباتی رئیس‌جمهور خواستاریم که رئیس جمهور به جای اقدام به شیوه دیگران بر اساس آموزه‌های دینی و گفتمان دولت اسلامی در دفاع از بیت‌المال خود عامل مصادره‌ سفرهای استانی به نفع فرد خاصی نباشد.

جبهه جوانان عدالت طلب نیز با انتشار بیانیه‌ای خواستار تجدید نظر رئیس دولت عدالت محور در برخی اقدامات خود که با عدالت منافات دارد شد. این جبهه یادآور شد: دانشجویان حزب الله به موقع و تذکر مهم عدالتخواهانه‌ای را برای رئیس جمهور عدالتخواه یادآور شدند.

مجمع طلاب و روحانیون حزب‌الله نیز با انتقاد از برخی فعالیت‌های غیراخلاقی برخی جریان‌های انتخاباتی در بیانیه خود آورده است: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای ریاست جمهوری در استان‌ها کاری است خلاف قانون و از فردی که کاندیدای ریاست جمهوری است چنین اقدام غیرقانونی بی‌اخلاقی و بی‌توجهی به قانون است. دانشجویان حزب الله نیز مطلب به جایی را به رئیس‌جمهور عزیز متذکر شده‌اند که این اقدامات از رئیس‌جمهورمان بعید است.

۱۳۹۲/۲/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...