نسخه چاپی

دريادار فدوي مطرح كرد:

نیروی دریایی بازوی قدرتمند نظام اسلامی

عکس خبري -نيروي دريايي بازوي قدرتمند نظام اسلامي

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی مقتدر ما در خلیج فارس و تنگه هرمز یكی از بازوان قدرتمند ملت و نظام اسلامی برای مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی متجاوزان و بدخواهان است.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار علی فدوی پس از بازدید از منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و جزایر نازعات در جمع خانواده های پاسدار منطقه پنجم ندسا با اشاره به اقتدار و توانمندی ایجاد شده در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز برای صیانت و پاسداری از حریم و منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تحقق منویات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شکل گیری و استقرار این توانمندی و اقتدار مرهون مجاهدت و تلاش های یکایک رزمندگان و فرماندهان مؤمن و خستگی ناپذیر است و اگر نبود این همت و مجاهدت، دستیابی به چنین امکان مهم و ارزشمندی غیر ممکن بود.

وی خاطرنشان کرد: ما پاسداریم و پاسداری از انقلاب اسلامی عهد و تکلیف ماست و تا آخر بر سر این عهد و پیمان ایستاده ایم و معتقدیم که بالاتر از همه ادوات و تجهیزات و ساز و برگ نظامی، این ایمان و باور عجین شده با پوست و خون رزمندگان ما است که مهم ترین عامل تعیین کننده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نیروی دریایی مقتدر ما در خلیج فارس و تنگه هرمز یکی از بازوان قدرتمند ملت و نظام اسلامی برای مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی متجاوزان و بدخواهان است.

وی افزود: در سایه لطف و عنایت خدا، فرزندان ملت قهرمان ایران در نیروی دریایی سپاه به سطح اطمینان بخشی از آمادگی دست پیدا کرده اند و تلاش ها برای دستیابی به بالاترین سطح ممکن ادامه دارد و امروز به جرأت می توانیم بگوییم که برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و پیگیری منافع نظام اسلامی در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز آمادگی کامل داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در بین خانواده پاسداران منطقه پنجم دریایی سپاه حضور یافت و طی سخنانی به اهمیت وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمنان علیه انقلاب و ماموریت نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: شما خانواده های پاسداران حقیقتا همراهان شایسته ای در اجرای مأموریت های نیروی دریایی سپاه بوده اید.

وی افزود:نقش و اجر شما همسران پاسدار در تحقق منویات و برنامه های نیروی دریایی سپاه اگر نگوییم بیش از شوهران شما است، که کمتر از آن نخواهد بود و امروز اگر به این نقطه از اقتدار دست پیدا کرده ایم با کمک و همراهی شما این مهم تحقق پیدا کرده است.

سردار فدوی در ادامه ابعاد گوناگون اهمیت راه اندازی منطقه پنجم دریایی سپاه و تحولات جاری در منطقه به نکاتی اشاره و خاطر نشان کرد: هدف ما پاسداری از انقلاب اسلامی است و این هدف والا و مقدسی است که مقتضیات و دشواری های خاص خود را دارد و ما با علم به این مقتضیات و دشواریها، قدم در این راه گذاشته ایم.

وی افزود: ما از مکتب وحی آموخته ایم که با حفظ اتصال به سرچشمه قدرت بی انتهای الهی و توسل و توکل، با تدبیر و بصیرت عمل می کنیم و در این مسیر مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه فرع آن است.

در پایان سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه به سوالات خانواده های پاسدار ستاد منطقه پنجم در موضوعات مختلف رفاهی و اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...