نسخه چاپی

رويانيان نقطه ضعف ابراهيم‌زاده را اعلام كرد

حتما امروز سرمربی پرسپولیس مشخص می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است منصور ابراهیم زاده در مدیریت تیمی و بخش فنی كارنامه خوبی دارد ولی پشكسوتان پرسپولیس می‌گویند او در بخش مدیریت حاشیه‌ها ضعف دارد. محمد رویانیان تاكید كرد پس از نشستی كه با اعضای كمیته فنی این باشگاه خواهد داشت، سرمربی فصل آینده سرخپوشان را از بین سه گزینه موجود معرفی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد رویانیان پیش از نشست با اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تعیین تکلیف سرمربی فصل بعد پرسپولیس اظهار داشت: امروز شنبه سرمربی را معرفی می‌کنیم. در حال حاضر سه گزینه نهایی مد نظر داریم که در جلسه کمیته فنی مطرح خواهند شد.

وی افزود: منصور ابراهیم زاده، محمد مایلی کهن و حمید درخشان سه گزینه‌ای هستند که امروز درباره آنها تصمیم می‌گیریم. البته پیش از این در شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نشستی را با پیشکسوتان داشتم. آنها روی سه نکته‌ای که سرمربی بعدی پرسپولیس باید داشته باشد، تاکید داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این سه نکته خاطرنشان کرد: پشکسوتان معتقدند سرمربی فصل بعد باید دارای مدیریت قوی بوده، از نظر فنی در سطح خوبی باشد و بتواند حاشیه ها را جمع و جور کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته تاکید کرده بود که دستیاران ابراهیم زاده در پرسپولیس باید پرسپولیسی باشند. محمد رویانیان در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که با توجه به صحبت‌های فدا حسین مالکی شانس ابراهیم‌زاده بیشتر از سایر گزینه‌هاست، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. سه گزینه به یک اندازه شانس دارند. البته اگر قرار شد ابراهیم زاده سرمربی پرسپولیس باشد، نمی‌توانیم دستیارانش را به او تحمیل کنیم. ما فقط می‌توانیم به سرمربی پیشنهاد بدهیم و تصمیم آخر را خود ایشان خواهند گرفت.

رویانیان ادامه داد: البته منصور ابراهیم زاده در دو بخش فنی و مدیریت تیمی خوب است ولی پیشکسوتان معتقدند ایشان در مدیریت حاشیه ضعف دارد!

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره اختلاف سلیقه اعضای کمیته فنی درباره انتخاب سرمربی جدید یادآور شد: برای این موضوع یکسال و نیم است دارم هزینه سنگینی می‌دهم. اعتقاد دارم پیشکسوتان باید به صورت ساختارمند به باشگاه وصل شوند. هواداران هم باید به باشگاه متصل شوند و ارتباطشان قوی‌تر شود. وظیفه باشگاه اینجا این است که ارتباط هدفمند بین هواداران و پیشکسوتان ایجاد کند. البته برای این موضوع باز هم هزینه خواهیم داد و به حواشی این مسئله عادت کرده و تحمل می‌کنیم. این باعث می شود که در آینده پیشکسوتان به تعامل کامل با باشگاه برسند و فقط در اهداف باشگاه قدم بردارند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...