نسخه چاپی

تشكیل فراكسیون روابط‌عمومی در مجلس

رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس از تشكیل فراكسیون روابط عمومی و ارتباطات در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران، از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات خبر داد و گفت: این فراکسیون با عضویت 60 تن از نمایندگان مجلس و در روز 24 اردیبهشت ماه تشکیل شد و بنا داریم در این فراکسیون با دعوت از متخصصان حوزه ارتباطات و فناوری، مطالبات فعالان این عرصه را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه برخی خبرنگاران حتی با وجود 20 سال فعالیت خبری بیمه نشده‌اند، تصریح کرد: در این فراکسیون تلاش می‌کنیم تا به رفع مشکلات خبرنگاران کمک کنیم. البته کمیسیون اجتماعی مجلس که در طول یکسال گذشته فعالیت‌های عمده‌ای را انجام داده و با بررسی حدود 80 طرح و لایحه، نخستین کمیسیون مجلس شد، در فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات نیز حضور فعال‌تری خواهد داشت.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فراکسیون روابط‌عمومی و ارتباطات پس از قولی که نمایندگان مجلس در جمع برخی از برجستگان روابط عمومی‌ها در کشور دادند، تشکیل شد و قرار است پس از بررسی لایحه بودجه در صحن علنی، این فراکسیون از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها دعوت کند تا با همکاری آنها فراکسیون فعال و پویا باشد.

عزیزی در پایان از انتخاب حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارکانی به عنوان سخنگوی این فراکسیون خبر داد و گفت: بنده نیز ریاست این فراکسیون را به عهده گرفته‌ام.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...