نسخه چاپی

رويانيان از آخرين تصميمها براي تعيين سرمربي پرسپوليس خبرداد؛

شانس برابر مایلی كهن و ابراهیم زاده

انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس در حالی دور باطل سالهای گذشته را تكرار میكند كه برخی اعضای كمیته فنی به جای آن كه در اندیشه انتخاب یك سرمربی اصلح باشند، قصد دارند گزینه نزدیك به خودشان را سرمربی كنند.

به گزارش نما ، در این میان، محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه، که در گذشته کمیته فنی بارها انتخابهایش درباره سرمربی پرسپولیس را زیر سوال برده است، این بار نیز تلاش میکند تا نقشی مستقیم در انتخاب سرمربی پرسپولیس داشته باشد و مربی دلخواه خود را بر روی نیمکت تیمش بنشاند؛ به همین دلیل با وجود تاکید اعضای کمیته فنی مبنی بر پرسپولیسی بودن سرمربی پرسپولیس، او به سراغ منصور ابراهیمزاده رفته است تا در لیگ سیزدهم هدایت تیمش را به او بسپارد. رویانیان به همین منظور دیروز جلسهای را با پیشکسوتان پرسپولیس بر گزار کرد و بعد از آن به جلسه کمیته فنی باشگاه رفت تا تکلیف سرمربی پرسپولیس را مشخص کند؛ اما برگزاری جلسه فوقالعاده کمیته فنی هم نتوانست باعث شود تا رویانیان نام سرمربی جدید تیمش را اعلام کند و این موضوع به امروز موکول شدتا او در نهایت بین ابراهیم زاده و مایلی کهن یک نفر را انتخاب کنددو گزینه ای که هر یک 5 رای کمیته فنی و هیات مدیره باشگاه را همراه خود دارند. وی پس از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره نتایج این جلسه اظهار کرد: در جلسه رای گیری صورت گرفت و تعداد آرا برای انتخاب سرمربی مساوی شد. به نظرم محمد مایلی کهن یک پرسپولیسی با غیرت و اصیل است که مدیریت خوبی دارد؛ البته ایشان یکسری ایرادها هم دارد. وی افزود: منصور ابراهیمزاده هم یکسری محاسن و البته نقاط ضعف دارد. به گفته وی، قرار است امروز با این دو گزینه قبل از جلسه هیات مدیره دیدار کند. رویانیان در این باره گفت: باید یکسری از شرایط و نقاط ضعف و قوت را با آنان در میان بگذارم. بعد از آن هم جلسه هیات مدیره تشکیل میشود و درباره سرمربی تصمیم خواهیم گرفت.
مدیرعامل پرسپولیس با شوخی در ادامه گفت: اگر ابراهیمزاده و مایلی کهن سرمربی نشوند، یک گزینه دیگر هم داریم؛ ولی قول میدهم آن را بدون جنگ و خونریزی اعلام کنیم! رویانیان در پاسخ به پرسشی درباره وضع دستیاران این دو سرمربی در پرسپولیس تصریح کرد: دوستان در جلسه دیروز این اجماع را داشتند که هر شخصی سرمربی میشود باید دستیارانش را از بین مربیان پرسپولیس انتخاب کند. اگر گزینهای که سرمربی میشود، پرسپولیسی باشد خود به خود این اتفاق میافتد. البته نظر خود من این نیست و اعتقاد دارم سرمربی باید برای انتخاب دستیارانش آزاد باشد. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا برای انتخاب مایلی کهن تحت فشار قرار دارید؟ خاطرنشان کرد: نه، روی من هیچ فشاری نیست. ممکن است وزارت ورزش و برخی پیشکسوتان در خصوص انتخاب مایلی کهن به من توصیه کرده باشند، ولی کسی نمیتواند به من تکلیف کند که سرمربی چه کسی باشد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...