نسخه چاپی

حجت‌الاسلام پناهيان مطرح كرد:

توصیه آیت‌الله‌بهجت درباره رژیم‌صهیونیستی

عکس خبري -توصيه آيت‌الله‌بهجت درباره رژيم‌صهيونيستي

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سیاسیونی كه می‌خواهند با آمریكا رابطه برقرار كنند ذلیل و حقیر هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت در مهدیه این شهر نماز را عظمت خداوند دانست و اظهار کرد: روح مومن با نماز عظمت پیدا می‌کند.

*کاندیدای ریاست جمهوری خودخواه با اسرائیل کاری ندارد

وی با بیان اینکه انسان با سعه‌صدر به فکر دیگران است، افزود: انسان وقتی خودخواه می‌شود می‌گوید با اسرائیل کاری نداریم و این افراد خود را در حد نامزدی ریاست جمهوری می‌دانند.

پناهیان به خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت در نبرد مقاومت با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله بهجت هنگام حمله رژیم صهیونیستی خون‌آشام به مقاومت فرمودند که باید به فلسطین کمک شود.

استاد حوزه دانشگاه بزرگ شدن روح را موجب سیاسی شدن انسان‌ها خواند و تصریح کرد: انسان‌های بزرگ مسئولیت تقویت خط مقاومت را به عهده می‌گیرند.

وی حساس شدن به مسائل عالم و منطقه را نشانه عرفان آیت‌الله بهجت دانست و خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری و پیام آیت‌الله بهجت عامل پیروزی مقاومت و حزب‌الله لبنان در جنگ مقابل رژیم صهیونیستی بود.

پناهیان با اشاره به اینکه پیام آیت‌الله بهجت انرژی فوق‌العاده‌ای به مقاومت لبنان داد، یادآور شد: حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را به زمین کوبید.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه ایران را مملکت عرفان توصیف کرد و افزود: امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند و آیت‌الله بهجت بی‌تردید دومین شخصیت معنوی نظام محسوب می‌شود.

وی به حمایت‌های آیت‌الله بهجت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از امام (ره) اشاره کرد و گفت: آیت‌الله بهجت قبل از پیروزی انقلاب از موضع انقلابی امام (ره) حمایت می‌کرد و پس از انقلاب نیز برای امام (ره) احترام ویژه‌ای قائل بود.

پناهیان جانفشانی شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی را موثر دانست و تصریح کرد: نفس عالمان ربانی شهیدساز است و افراد را انقلابی می‌پروراند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پوشیده بودن ابعاد معنوی مقام معظم رهبری برای مردم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری آیت‌الله بهجت را پشتیبان و تکیه‌گاه نظام می‌دانستند.

وی مومن را دارای عظمت روحی خواند و بیان کرد: سجده اوج تقرب انسان در نماز است و انعطاف در مقابل عظمت قرآن را نشان می‌دهد.

*سیاسیون ضعیف رابطه ذلیلانه با آمریکا برقرار می‌کنند

پناهیان گناه را ویژه انسان‌های حقیر برشمرد و گفت: خدا کشور را از دست سیاسیون ضعیفی که می‌خواهند ذلیلانه با آمریکا رابطه برقرار کنند، نجات دهد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بعضی از سیاسیون ذلیل و حقیر می‌خواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند.

وی نماز را سبب عظمت انسان نزد خداوند ذکر کرد و یادآور شد: نماز نشان دهنده عظمت خداوند است.

پناهیان انسان را عاشق عظمت خداوند توصیف کرد و افزود: ارتباط عمیق مردم با آیت‌الله بهجت مربوط به شعاع نوری ایشان است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله بهجت به دنبال بزرگ کردن مقام انسان‌ها بود، تصریح کرد: انسان‌های کوچک در سیاست صلابت ندارند و سیاسی بودن روح بزرگ می‌خواهد.

*رئیس جمهوری انتخاب کنید که ذره‌ای بوی آیت‌الله بهجت بدهد

وی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مردم باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که ذره‌ای بوی آیت‌الله بهجت بدهد.

پناهیان بی‌تقوایی بین مسئولان را دارای آثار بسیاری در جامعه دانست و بیان کرد: مسئولان مسئولیت بی‌تقوایی‌ها در جامعه را به عهده دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تقوای رئیس جمهوری باید از امام جمعه بیشتر باشد، یادآور شد: مسئولیت رئیس جمهوری از ائمه جمعه بیشتر است و این مسئولیت را نمی‌توان بدون تقوا به عهده گرفت.

وی در پایان ارتحال آیت‌الله بهجت را ثلمه‌ای به اسلام دانست و گفت: شهدا با دعای بزرگانی مانند آیت‌الله بهجت به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...