نسخه چاپی

بيانيه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران:

بروزكینه‌های فتنه ۸۸ با توهین به علما

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای نوشت: عده‌ای كینه‌های خود از فتنه ۸۸ را با توهین به علما بروز می‌دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای پیرامون اهانت به آیت الله مصباح یزدی‎ نوشت: « اهانت‌های صورت گرفته را حرکتی ضدانقلابی، خلاف شرع و اخلاق و به مثابه تضعیف روحانیت اصیل در خط ولایت دانسته و سکوت در این زمینه را جایز نمی‌دانیم.»

در ابتدای این بیانیه این دانشجویان با اشاره به فرموده رهبری مبنی براینکه آیت الله مصباح یک فقیه، متکلم، فیلسوف، مفسر و زمان شناس بصیر است. از همه این‌ها مهمتر جزء شخصیت‌های برجسته‌ای است که هیچگاه در تقدم نظام بر خود تردید نداشته و در این راه بدون لحاظ داشتن موقعیت علمی خود به دل خطر رفته و گاهی یک تنه با «خناسان مسلط» مصاف داده است، نوشتند: متاسفانه چند روزی است که تخریب‌‌های هتاکانه به چهره روحانی انقلابی آیت الله مصباح یزدی شدت گرفته است. گرچه این تخریب‌ها سابقه طولانی داشته اما جای این سوال باقی است که چرا اکنون دوباره اوج گرفته است و هدف چیست؟

در ادامه این بیانیه آمده است: «هدف اصلی این اعتراض‌ها، سرزنش این ملت با بصیرت است. آنها از انتخاب

مردم در سال ۸۴ و سال ۸۸ برآشفته‌اند. آنها اگر جرات داشتند این نامه را خطاب به مردم ایران می‌نوشتند که ای مردم ایران، شما اشتباه کردید و بیایید توبه کنید. این اقدام آنها توهین به مردم ایران اسلامی است، توهین

به دانشجویان انقلابی است، اما آنها آرزوی توبه دانشجویان انقلابی از انتخاب خود در انتخابات ۸۴ و ۸۸ را به چشم نخواهند دید.»

دانشجویان در این بیانیه ادامه دادند: « آنها اگر جرات پیدا کنند این سخنان را خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی

می‌نویسند که چرا شما از دولت نهم آن قدر دفاع کردید و آن تعبیرات را به کار بردید. آنها نمی‌توانند این واقعیت را درک کنند که دولت نهم قطار انقلاب را به ریل اصلی خود برگرداند. آنها ساده زیستی، عدالت خواهی و

استکبارستیزی را نمی‌خواهند. هر چند دولت دهم با حاشیه سازی‌های خود موجب تفرقه در بین نیروهای انقلاب اسلامی شد ولی آنها نمی‌توانند نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند. آن‌ها آرزوی بازگشت به فضای قبل از ۸۴ را دارند اما بدانند خوابشان تعبیر نخواهد داشت.»

این بیانیه می‌افزاید: « ما از انتخاب خود پشیمان نیستیم بلکه آن را بهترین انتخاب در آن شرایط می‌دانیم و اگر دوباره به آن زمان برگردیم همان انتخاب را تکرار خواهیم کرد. این سخنان و نامه نگاری‌ها ادامه اظهارات سیاسیون شکست خورده ایست که در پی یافتن راهی برای بازگشت مجدد خود می‌گردند و اینگونه تحت عناوین جعلی

به تخریب چهره روحانی انقلابی مانند آیت الله مصباح یزدی می‌پردازند.»

دانشجویان در این بیانیه ادامه دادند: « علامه مصباح یزدی که در فتنه ۸۸ بر اساس وظیفه و تکلیف خود در مقابل فتنه گران ایستادند و برای ملت ایران روشنگری کردند. عده‌ای کینه‌های خود از فتنه ۸۸ را اینگونه بروز می‌دهند.»

در پایان این بیانیه آمده است: « در پایان، این اهانت‌های صورت گرفته را حرکتی ضدانقلابی، خلاف شرع و اخلاق و به مثابه تضعیف روحانیت اصیل در خط ولایت دانسته و سکوت در این زمینه را جایز نمی‌دانیم. به فضل الهی در انتخابات پیش رو شاهد حضور حماسی ملت ایران و انتخابی در جهت پیشبرد آرمان‌های امام و شهدا خواهیم بود.»

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...