نسخه چاپی

توضیحات وزارت‌‌ ارتباطات درباره ادعای وزیر

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اظهارات روز گذشته محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان "صدا و تصویر امام زمان (عج) از لایه ای بالاتر از فیبرنوری برای تمام جهان ارسال می‌شود"، توضیحاتی برای تبیین افكار عمومی ارسال كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، متن توضیحات ارسال شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ذیل عینا می آید:

"پیرامون زمین هفت لایه به نام های ترپوسفر، ترموسفر، استراتوسفر، ازن، مزوسفر، یونوسفر و اگزوزسفر که در قرآن هم هفت بار تکرار شده است ( سوره بقره آیه 29، سوره المومنون آیه 17 و 86، سوره فصلت آیه 12، سوره الملک آیه 3، سوره الطلاق آیه 12، سوره نوح آیه 15) ضمنا خداوند متعال در سوره مبارکه نباء آیه 12 با تاکید بر هفت لایه به صورت مجزا می فرماید: وبنینا فوقکم سبعا شدادا، یعنی " وبر فراز شما هفت آسمان استوار بنا کردیم" اشاره نمود.

تاکنون علم موجود بشر به تمامی خواص این هفت لایه پی نبرده است؛ فقط از هر لایه یک یا دو خاصیت آن را درک کرده است؛ به طور مثال دو خاصیت لایه یونوسفر که دارای بارالکتریکی ویژه ای می باشد و محققین بدان دست یافته اند یکی اینکه یونیزه شدن مولکول های گازی در این لایه صورت می گیرد که یکی از ضرورت ها برای ادامه حیات می باشد و دیگری اینکه اگر این دو لایه وجود نداشت هیچ ارتباط رادیویی در جهان برقرار نمی شد. یعنی امواج پس از تابش به این لایه برخورد نموده و توسط این لایه مجددا به زمین منعکس می شود.

این لایه در مقابل تابش امواج الکترومغناطیس، عکس العمل شدیدتری از خود نشان می دهد و آن را با شدت بیشتری منعکس می نماید که این ویژگی موجب بهره برداری از تغییرات و یونیزه و دی یونیزه شدن در کنترل آب و هوا و در نتیجه کاربرد نظامی آن در جنگ های آینده خواهد شد.

لایه یونسفر که لایه ای با بار الکتریسیته می باشد توجه بسیاری از محققان را به خود جذب نموده چونکه این لایه امکان انتقال دیتای صوتی و تصویری و حتی انتقال انرژی الکتریسیته به سایر نقاط زمین و یا فضای ماوراء جو و یا ایستگاههای فضایی را دارد.

این امر از زمانی شروع شد که متخصصین متوجه این شدند که می توان با میدان القائی نوع دوم فیبرنوری را تحت تاثیر جنگ الکترونیک قرار داد لذا لایه یونسفر مورد توجه قرار گرفت و برای انتقال دیتای صوتی و تصویری متوجه استفاده از آن شدند و اینکه گفته می شود آقا امام زمان (عج) به هنگام ظهور در میان درب و حجر در مکه المکرمه قیام می فرمایند و در آن زمان هم صدایشان و هم تصویر مبارکشان را همه جهانیان مشاهده می کنند شاید این امکان از طریق انعکاس ترکیب لایه یونسفر و ترپوسفر به وجود آید.

همان گونه که در فناوری جدید امکان انعکاس و تابش دیتای ناوبری از روی زمین به لایه ترپوسفر و بازتاب آن به زمین توسط متخصصین جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر شده و هم اکنون سه ایستگاه پایلوت آن در جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا می باشد."

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...