نسخه چاپی

رفتار رییس جمهور نقض صریح قانون اساسی است

عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:رفتار رییس جمهور نقض قانون است و حمایت رییس قوه مجریه از یك نفر و از شخص خاص نه مشایی و هر شخص دیگری نقض صریح قانون اساسی است و من معتقدم این رفتارها با شائبه و حواشی سیاسی و انتخاباتی تنها جایگاه خود شخص ایشان را متزلزل می كند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، محمد سقایی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص رفتارهای و اظهارات رییس جمهور از روز ثبت نام کاندیدای دولت در وزارت کشور تا به امروز مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی،گفت:زمانی که انتخابات آزاد باشد و دخل و تصرف قوه مجریه در امر انتخابات نباشد.

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رفتار رییس جمهور نقض صریح قانون اساسی است و حمایت رییس قوه مجریه از یک نفر و از شخص خاص- چه شخص اسفندیار رحیم مشایی و یا هر کس دیگری نقض صریح قانون اساسی است .
سقایی تصریح کرد: من معتقدم این رفتارها با شائبه و حواشی سیاسی و انتخاباتی تنها جایگاه خود شخص رییس جمهور را متزلزل می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: پیش از این نیز رهبر انقلاب تاکید کرده بودند که باید از رفتارهای تنش زا دوری کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...