نسخه چاپی

آیا میزان یارانه پرداختی به مردم تغییری می‌كند؟

رئیس كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به آخرین اخبار میزان یارانه پرداختی به مردم گفت: تمام تلاش مجلس این است تا رقم پرداختی به مردم ثابت مانده و همان رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت شود.

به گزارش نما به نقل از تابناک، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان با اشاره به سرانجام هدفمندسازی یارانه‌ها به باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش مجلس این است که میزان پرداختی به مردم تغییری نکند.

وی تصریح کرد: سقف درآمدی دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها ۵۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و سعی خواهیم کرد در بخش هزینه‌ای همان مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان را ابقا کنیم و باقی مانده آن را به بخش‌های دیگر اختصاص دهیم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در ادامه به تعیین نرخ ارز در قانون بودجه اشاره کرد و گفت: با استناد به بررسی های صورت گرفته و هم چنین تعیین جداول درآمدی و هزینه‌ای بودجه پیش بینی می‌کنیم نرخ ارز ۲ هزار و ۴۵۰ تومان تصویب شود.
وی اظهار داشت: البته پیشنهاد می‌کنیم یارانه ریالی داشته باشیم تا نرخ ارز واحد شود یعنی کالاهای اساسی نیز از نرخ ارز ثابت استفاده کنند و مابه التفاوت آن یارانه داده شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تصریح کرد: این موضوع توسط نمایندگان تعیین تکلیف خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...