نسخه چاپی

گلایه نماینده سیستان از مسئولان

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از برخی بی‌توجهی‌های مسئولان به مردم این منطقه گلایه كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فاطمه عالی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) طی تذکری در آغاز جلسه علنی مجلس اظهار داشت: با توجه به سوق‌الجیشی بودن منطقه سیستان برای جمهوری اسلامی و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نگاه خاصی به این مسئله دارند متأسفانه به دلیل مدیریت ناکارآمد برخی ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها مردم وادار به ترک منطقه می‌شوند.

وی افزود: بهترین مرزبانان، مرزداران هستند؛ وزیر نیرو باید توجه داشته باشد که در چند روز گذشته با توجه به گرمای شدید هوا برق بیشتر مناطق سیستان قطع بود و این علاوه بر ایجاد خرابی برای دستگاه‌های الکترونیک مردم مردم را مصمم‌تر به خروج از منطقه می‌کند.

وی ادامه داد:‌ بیکاری و فقر و همچنین برخورد نامناسب مرزبانی با مسافران بیگانه از سوی دیگر باعث تشدید فقر منطقه به دلیل تعطیلی بازارچه‌های منطقه شده است، بر همین اساس درخواست می‌کنیم که به این موارد رسیدگی کنید.

این نماینده مجلس اظهار داشت: سال گذشته بیش از 120 روز در سیستان طوفانی بیشتر از 70 کیلومتر در ساعت وجود داشته است. در اکثر این روزها بازار منطقه تعطیل بود؛ ما بارها در تذکرات و نطق‌هایمان درخواست می‌کنیم که با توجه به کمبود آب وزارت نیرو اقدامی را انجام دهد ولی تا کنون اقدامی نشده است که باید برای همه این موارد چاره‌اندیشی کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...