نسخه چاپی

ابوترابي‌ فرد احتمالاً امروز يا فردا رسماً از حضور در انتخابات انصراف مي‌دهد

علی علی‌لو: ابوترابی فرد همین یكی دو روزه انصراف می دهد

یكی از نمایندگان مجلس از احتمال انصراف حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی خبر داد و گفت كه وی احتمالا امروز یا فردا با صدور بیانیه‌ای رسما انصراف می‌دهد.

به گزارش نما علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جمع‌آوری امضا برای انصراف ابوترابی‌فرد برای انصراف از کاندیداتوری گفت:جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه نامه‌ای از حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود، خواسته‌اند‌که از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دهد.

وی افزود: تاکنون 180 نماینده مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند و مطمئناً تعداد این امضاها بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس احساس کردند به حضور ابوترابی‌فرد در مجلس احتیاج دارند و همچنین برای رسیدن به وحدت اصولگرایان و اجماع روی یک کاندیدا از وی خواسته‌اند که از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دهد.

علی لو با بیان اینکه بنده پس از تهیه این نامه با محمد حسن ابوترابی صحبت کرده‌ام،‌ گفت: در صحبتی که با وی داشتم، به او گفتم که تا ساعتی پیش 120 نماینده این نامه را امضا کرده بودند اما در حال حاضر تعداد امضاها به 180 تن رسیده است. بعد از صحبتی که با ابوترابی داشتم، به نظر می‌آید که برای انصراف تصمیم گرفته، اما تاکنون رسما اعلام نکرده است.

وی همچنین تاکید کرد: به نظر می‌آید‌که ابوترابی‌فرد دعوت نمایندگان را برای انصراف از کاندیداتوری ریاست جمهوری اجابت و نسبت به این مسئله نظر مثبت داشته باشد، البته نامه رسمی انصراف باید توسط ابوترابی‌فرد اعلام شود اما وی با روی باز از این نامه استقبال کرد.

همچنین یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌ گفت که، "بعد از امضای نامه دعوت به انصراف ابوترابی‌فرد توسط 150 نمایندگان مجلس، احتمالاً ابوترابی عصر امروز یا امشب طی بیانیه‌ای رسماً انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام می‌کند."

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...