نسخه چاپی

رئیس خانه تیمی گروهك‌ها و ماجرای حمایت از ستون نظام!

مدیر روزنامه توقیف شده جامعه می‌گوید كاندیدای اصلاح‌طلبان ستون نظام است.


به گزارش نما به نقل از ایلنا، حميدرضا جلايي‌پورگفت: کانديداي اصلاح‌طلبان ستون نظام است. ما نمي‌دانيم که مخالفان اصلاح‌طلبان چه مي‌کنند اما مهم اين است که اصلاح‌طلبان نگران کشورند.

وي افزود: هاشمي چند خصيصه دارد اولي خدمتي است که در دوران انقلاب، جنگ و سازندگي کرده، دومي خدمتي است که در رواج اسلام اعتدالي کرده است. ميراث ديگر هاشمي طرفداري او از دلسوزان نظام و انقلاب است که اتفاقاً ميراث قابل تقدير هاشمي به حساب مي‌آيد که همواره تقويت شده است.

او مي‌گويد: هاشمي از لحاظ توانايي هوشي و حضور ذهن مثل يک شخصيت ۴۰ ساله است.

او همچنين گفت: هاشمي نامزد مردم است نه گروه‌هاي سياسي. هاشمي تنها مورد تأييد و حمايت اصلاح‌طلبان نيست. او در ميان اصولگرايان ميانه‌رو و بدون جنجال نيز نفوذ دارد.

بنا به این گزارش، دم زدن جلايي‌پور از انقلاب و نظام و ستون آن در حالي است که نشريات زنجيره‌اي نظير روزنامه جامعه و توس و عصر آزادگان و نشاط، در دوره اصلاحات علناً از ختم انقلاب نوشتند و در سازماندهي و تهييج براي آشوب‌هاي خياباني در تير ماه سال ۷۸ نقش اول را داشتند.

رويکرد خيانت‌کارانه و وطن‌فروشانه نشرياتي مانند روزنامه جامعه آن قدر محرز بود که عطاءالله مهاجراني وزير وقت ارشاد ۶ دي ۱۳۷۷ با روزنامه اخبار مصاحبه کرد و گفت: روزنامه جامعه به چتر حمايتي گروه‌هايي تبديل شده بود که براي تشکيل يک جبهه سياسي از اين روزنامه سود مي‌بردند... به آنها درباره رعايت مباني ديني تذکر داده و گفته بودم چه دليلي دارد از کساني که با نفس دين مسئله دارند دعوت به همکاري کنيد؟ شاهد بوديم در اين روزنامه گروه‌هايي که از سال ۶۰ به هم پيوستند و در برابر انقلاب قرار گرفتند، تک‌تک داشتند در اين رشته گرد مي‌آمدند تا سامان يابند. مثلاً جبهه ملي، نهضت آزادي و حتي گروه‌هاي مارکسيست».

با اين اوصاف بايد گفت نفس حضور امثال جلايي‌پور در پيشاني تحرکات اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد که آنها دنبال استفاده ابزاري از هاشمي بر عليه اسلام و انقلاب هستند و تظاهر آنها به حمايت از انقلاب و نظام و ستون‌هاي آن حکايت همان شتري است که ادعا مي‌کرد از حمام مي‌آيد اما زانوانش چيز ديگري را روايت مي‌کرد.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...