نسخه چاپی

قاسم احمدي

آخرین‌وضعیت‌تحقیق‌و‌تفحص‌های‌كمیسیون‌آموزش

یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت سه مورد تحقیق و تفحص و یك طرح در كمیسیون آموزش را تشریح كرد.

به گزارش نما,قاسم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تحقیق و تفحص از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور که در دستور کار این کمیسیون قرار داشت در کمیسیون رای لازم را اخذ نکرده و باید در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: همچنین تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور نیز که در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت مورد مخالفت 14 نفر از اعضای کمیسیون قرار گرفت که اگر تقاضاکنندگان به تقاضای خود اصرار داشته باشند در صحن علنی مجلس باید به آن رسیدگی شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نیز در دستور کار کمیسیون قرار داشته اکنون مراحل خود را به خوبی طی کرده و تا پایان تیر ماه فرصت دارد تا نتایج آن مشخص شود و اگر باز اعضای هیات تحقیق و تفحص نیاز به زمان بیشتری داشتند می‌توانند آن را تمدید کنند.

احمدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: طرح ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو که پیش از آغاز بررسی لایحه بودجه در مجلس به تصویب کمیسیون رسیده بود اکنون در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار دارد؛ زیرا اعضای کمیسیون معتقد هستند که هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود تا قانون مدونی برای کنکور سال 93 تدوین شود.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...