نسخه چاپی

قيمت "بنز جنجالي" هاشمي چقدر است؟

بنز دردسر ساز

این ماشین اگر چه قدیمی است ولی در زمانی كه خریداری شده جزء لوكس ترین و گرانترین خودرو های روز دنیا بود.

به گزارش نما به نقل از آخرین نیوز، بنز هاشمی رفسنجانی از مدل های سفارشی و دست ساز تولید شده توسط کمپانی بنز است.

این ماشین اگر چه قدیمی است ولی در زمانی که خریداری شده جزء لوکس ترین و گرانترین خودرو های روز دنیا بود.

اتومبیلی که در تصویر مشاهده می کنید مرسدس بنز است که گفته سایت کمپانی بنز گل سرسبد سری 126 محصولات بنز است. سری 126 در سالهای 1979 تا 1991به بازار عرضه شد که در بدو ورود خود به بازار توانست مشتریان ثروتمند را مجذوب خود کند و تحت عنوان کلاس خاص به بازار عرضه شد. سری W126 در ابتدا با موتور در خطی6 سیلندر و V8 در مدل سدان به صورت توربو دیزل به منظور داشتن پیشرانه قوی تر ارائه شد. در سپتامبر 1981، نسخه های کوپه 2 درب W126 معرفی شد. سری 126 در مقایسه با تولیدات قبلی در مواردی همچون آیرودینامیک، مصرف سوخت، فضای داخلی بیشتر، بهینه سازی و از موتور قدرتمندتری بهره می برد. همین الگو در طراحی سری 126 پایه گذار محصولاتی شد که از آن تاریخ به بعد توسط کمپانی بنز ساخته شدند. سری W126 همچنین بسیاری از نوآوری­های ایمنی سرنشینان از جمله اولین سیستم های کیسه هوا با فناوری نگهدارنده مکمل، پیش کشنده کمربند ایمنی، و کنترل کشش را به بازار خودرو معرفی کرد. (سیستم پیش کشنده کمربند ایمنی همان سیستمی است که به تازگی برروی خودروهای داخلی ایرانی نصب شده است.)

معرفی چنین نوآوری هایی در زمینه ایمنی خودرو و گنجانده شدن امکانات رفاهی لوکس برای مدل های سفارشی کافی بود تا SEL 500 را به یکی از گرانترین اتومبیل های تشریفاتی بدل کند.

و اما نکته اصلی که باعث می شود این اتومبیل، تبدیل به یک اتومبیل گرانقیمت و دست نیافتنی باشد، قابلیت Armored Bullet Proof یا همان ضدگلوله بودن است. بهره بردن از امکانات امنیتی سطح 5 که سرنشینان را در برابر حملات سلاح های اتوماتیک حفاظت می کند. از بالاترین سطوح امنیتی تعریف شده برای وسایل نقلیه امنیتی شخصیت ها است.

امکاناتی مانند:

پنل های آلیاژ سبک و مقاوم بدنه و زیر بدنه با قابلیت مقاومت در برابر آتش مسقیم سلاح­هایی همچون AK47, AR15, M1, GALIL و مهمات مورد تایید ناتو.

تلفن ماهواره ای AEG در جلو و دستگاه فکس المپیا در پشت.

میکروفون نصب شده در کنار چراغ سقف و داخل جعبه دستکش.

پرده حفظ حریم خصوصی در پشت پنجره و پنجره های عقب.

سیستم مانیتورینگ باتری.

دریچه های نصب شده کنترل رطوبت و هوا روی سقف.

دو آینه دید عقب.

محافظ آلیاژ کروم زیر بدنه.

رینگ های چرخ آلیاژ سبک.

قفل مرکزی.

پنجره برقی.

ایموبلایزر.

ترمز ای بی اس.

کنترل کروز.

سیستم گرمایش کمکی.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...