نسخه چاپی

در پايان جلسه علني اعلام وصول شد؛

طرح الزام دولت به كاهش ۳۵ درصد صادرات نفتی

در پایان جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی،‌ چند طرح و چند سوال از وزرای مختلف اعلام وصول شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسین سبحانی‌نیا از اعلام وصول طرح الزام دولت به کاهش ۳۵ درصدی صادرات نفت به مدت یک سال نسبت به سال ۹۰ خبر داد.

به گفته وی، همچنین طرح حمایت از بیماران خاص و کلیوی، طرح حق شکایت نمایندگان مجلس در کلیه مراجع قضایی و اداری، طرح استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان، طرح هم‌ترازی و ارزشیابی مدارک دریانوردان و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۲ قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر نیز اعلام وصول شد.

علیرضا منادی‌سفیدان نیز سوال ملی احمد شوهانی نماینده ایلام، محمد باقری نماینده بناب و فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین از وزیر کشور در مورد علت ممانعت وزارت کشور از تردد انفرادی هموطنان به عتبات عالیات علیرغم مصوبه دولتی را اعلام وصول کرد.

به گفته وی، سوال ملی هادی حسینی نماینده قائمشهر و مهرداد بذرپاش نماینده تهران از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم اجرای نظام جامع دامپروری و قانون افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی نیز اعلام وصول شد.

این عضو هیات رییسه مجلس همچنین از اعلام وصول سوال ملی علی ایرانپور نماینده مبارکه از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از دامداران کشور خبر داد.

به گفته وی، سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص میزان تولید گندم در کشور و میزان سنددار شدن زمین‌های کشاورزی بر اساس برنامه‌های پنج ساله نیز اعلام وصول شده است.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...