نسخه چاپی

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي

كمیسیون تلفیق مسئول رسیدگی به خرید تضمینی گندم شد

عکس خبري -کميسيون تلفيق مسئول رسيدگي به خريد تضميني گندم شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بحث و بررسی در رابطه با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم، تصمیم‌گیری نهایی را به بعد از اصلاح بند 12 بودجه واگذار كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز در جلسه صبح مجلس شوراي اسلامي ادامه رسیدگی به بندهای لایحه بودجه سال جاری در دستور قرار گرفت كه تصمیم‌گیری درخصوص قیمت تضمینی خرید گندم به دلیل نظرات، اخطارها و تذکرات متعدد نمایندگان به كميسيون تلفيق واگذار شد.

رضا عبداللهی نماینده مجلس در اين رابطه اظهار داشت: در بند 12 لایحه بودجه، تصمیم بر خرید گندم توسط وزارت جهاد کشاورزی است در حالی که براساس قانون انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بازرگانی دولتی همچنان زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وي ادامه داد: در حال حاضر گندم کشاورزان توسط شرکت بازرگانی دولتی که زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، خریداری می‌شود.

نماینده مجلس اضافه كرد: در صورتي كه با بند 12 موافقت شود، خرید گندم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته می‌شود و اين امر در عمل غير ممكن است زيرا شرکت بازرگانی دولتی در حال حاضر زیرمجموعه وزارت صنعت است./س

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...