نسخه چاپی

آغاز تكاپوی تبلیغاتی تایید شده‌ها

با مشخص شدن ۸ كاندیدای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تكاپوی تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی در بوشهر آغاز و شور انتخابات بوشهر را فرا می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، از مدت‌ها قبل که برخی چهره‌های شناخته شده خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کردند، نیروهای وابسته به آن‌ها در بوشهر فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و برخی از این چهره‌ها هم به بوشهر سفر داشتند.

در این بین معرفی روسای ستادهای انتخاباتی در استان هم حکایت خاص خود را دارد و برخی چهره‌های شناخته شده در عرصه سیاسی، مسئولیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها را بر عهده گرفته‌اند.

مسئولان ستادهای انتخاباتی نیز با سفر به شهرستان‌های مختلف مسئولان شهرستانی را مشخص و عملا وارد کارزار تبلیغات انتخاباتی شدند.

معرفی روسای ستاد انتخاباتی کاندیداها در بوشهر

بر اساس این گزارش مسئولان ستادهای انتخاباتی به مسئولان هماهنگی ستادهای ولایتی، قالیباف، رضایی و جلیلی در بوشهر معرفی شده‌اند.

احمد دشتی‌زاده از فعالان اقتصادی و سیاسی بوشهر است که از پیشتر هم مشخص بود به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در بوشهر معرفی شده است.

در جریان سفر انتخاباتی محسن رضایی به بوشهر احمد دشتی‌زاده وی را همراهی می‌کرد و اکنون رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی شده است.

علاوه بر این محمد رضایی و مهرداد حاجی پور به عنوان روسای ستاد اجرایی محسن رضایی در بوشهر معرفی شدند.

همچنین ستاد مردمی قالیباف که در تهران تشکیل شده، محمد دهقان را به عنوان رئیس ستاد مردمی قالیباف در بوشهر معرفی کرده است.

پیش از این افراد دیگری از جمله میگلی‌نژاد نماینده سابق بوشهر برای ریاست ستاد انتخاباتی قالیباف در بوشهر مطرح شده بود.

علیرضا یزاف از مدیران باسابقه صدا و سیمای مرکز بوشهر از چهره‌های رسانه‌ای استان بوشهر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در بوشهر معرفی شده است.

حکم علیرضا یزاف برای ریاست ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در بوشهر به امضای دکتر ولایتی به وی اعطا شده و یزاف فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف را با جدیت آغاز کرده است.

کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در بوشهر و مسئولان آن مشخص شده و بنا به اعلام ستاد ولایتی در بوشهر، اسامی این کمیته و مسئولان آن پس از اعلام زمان تبلیغات، اعلام می‌شود.

ایمان زنده‌بودی از جوانان آینده‌دار و خوشنام بوشهری هم به عنوان مسئول هماهنگی ستاد مردمی دکتر جلیلی در بوشهر کار خود را آغاز کرده است.

وی سابقه مدیریت امور جوانان استانداری بوشهر را برعهده داشته و از چهره‌های شناخته شده عرصه سیاسی استان بوشهر محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است روسای ستادهای انتخاباتی روحانی، عارف، غرضی و حدادعادل نیز رسما در بوشهر معرفی نشده‌اند.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...