نسخه چاپی

هشدار به كانديداها و هوادارانشان؛

مواظب تابلوها باشید!

در مسیر تكاملی انقلاب اسلامی؛ موانع، پیچ‌ها و گردنه‌های خطرناكی را پشت سر گذاشته‌ایم و تا رسیدن به قله آرمانها، گردنه‌های سختی را پیش رو داریم.

به گزارش نما به نقل از سايت خبری جهان،‌ هر انتخابات بسان پيچ و گردنه‌اي حساس است براي ما و طبيعي است که دشمنان و نامحرمان يا ماجراجويان در سر هر گردنه کمين کنند تا کاروان انقلاب را آسيب زنند، يا در آن نفوذ کرده و مسير آن را به سمت و سوي دنياي کوچک ذهن و منافع حقير باند و قبيله خود منحرف سازند.

لذا بايد کاروان را نهيب زد و هشدار داد که جانب هوش و احتياط گيرند که در چنين مقطع حساسي احتياط شرط عقل است. بر کانديداها و هوادارانشان و همگان است که به تابلوها توجه کنند و هشدارهاي مشفقان و تجارب پيشين را در جلوي چشمان خود حاضر کنند.

از سويي بايد مواظبت کرد که مبادا دشمنان، تابلوها را جابه‌جا کرده باشند و آدرس‌هاي غلط به ملت بدهند. جابجا شدن تابلوي خدمت خدايي با خدمت براي خودنمايي. تابلوي برنامه‌محوري با وعده محوري. تابلوي عمل و جهاد با حرف و شعار. تابلوي ولايت‌پذيري با رفيق بازي. تابلوي مردم سالاري با شبه مردم‌سالاري. تابلوي عدالتخواهي واقعي با شبه عدالت‌خواهي... و...

مبادا به جاي مسير عقل و منطق و انقلاب به دره هيجان و احساس و ضد انقلاب منحرف شويم و سر و کارمان بيفتد با متوهمان و لجبازان و کينه‌جويان و مستان ثروت و قدرت! چرا که در اين مسير انواع تابلوي خطر وجود دارد.

خطر کولاک غوغاسالاران و سيه‌نمايان، خطر وعده‌هاي پوچ و توخالي، خطر در باغ سبز نشان دادن عوام‌فريبان، خطر سرعت‌هاي غيرمجاز، خطر افسارگسيختگي قدرت و واژگوني آن در دامان ثروت و رفاقت!

خطر ترمزهاي ناگهاني! خطر لغزندگي روي پوست خربزه نفس و مال و منال و اهل و عيال و خويشان، خطر حواس‌پرتي به خاطر ديدن پيامک سالوسان و گوش دادن به رسانه بيگانگان. خطر ترافيک همسنگران! خطر تيغ‌هاي ولايت‌ستيزي، خطر ريزش سنگ فساد و تفرقه از کوه غرور و عافيت بر دامان نظام و ملت، خطر پنچري با ميخ سه سر زر و زور و تزوير، خطر مزاحمت افراد بي‌بليت، خطر مصلحت‌انديشي در تاييد صلاحيت‌ها.

خطر ترس از دشمن، خطر نبستن کمربند همت و چسبيدن به تخت عافيت، خطر ماشين‌هاي فرسوده و امتحان پس داده! خطر باز کردن کمربند ايمني هنگام لندينگ براي تيک آف دادن رفيق بغلي! خطر سوار شدن انحراف و کج‌انديشي بر گرده قدرت، و بسياري از خطرات قابل پيش‌بيني يا پيش‌بيني نشده‌اي که اهالي جاده انقلاب بهتر و بيشتر از نارفيقان و برخي خواص متوهم به آن آشنايند. تا مجالي و مقالي ديگر...

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...