نسخه چاپی

دایی به رویانیان لیست داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر دیروز پس از خروج از جلسه هیات مدیره این باشگاه و با اعلام قطعی و رسمی انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد وگفت: مربی‌ای كه امروز برای پرسپولیس انتخاب كردیم، بر اساس مطالعه، نظرسنجی و بررسی‌های مختلف بوده است.


محمد رويانيان درباره نظر باشگاه راه‌آهن درباره اين انتخاب نيز گفت: تاکيد و الزام داشتم که پيش از حضور در جلسه موافقت هيات مديره باشگاه راه‌آهن را جلب کنم به همين دليل با آقاي زنجاني صحبت کردم و با آن‌که ايشان تلفني موافقت خود را اعلام کرده بود، حضورا با ايشان صحبت کردم و موافقت قطعي‌شان را گرفتم.رويانيان ادامه داد: در نتيجه با موافقت باشگاه راه‌آهن و موافقت قاطع هيات مديره باشگاه پرسپوليس و همکاري علي پروين، علي دايي به حول و قوه‌الهي سرمربي تيم بزرگ پرسپوليس شد و برنامه‌هاي خود و ليست بازيکنان مورد نيازش را به من ارائه داد.

اين در حالي است که با وجود اعلام انتخاب دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس، مديرعامل باشگاه راه آهن ديروز گفت:ما ليگ سيزدهم را با علي دايي شروع مي‌کنيم. من بارها اعلام کرده‌ام که خروجي جلسه هيات مديره پرسپوليس دليلي بر انتخاب دايي نيست. من از پرسپوليسي‌ها مي‌خواهم ديگر اين روند را تمام کنند.دايي با ما قرارداد داخلي بسته و به نظرم به قراردادش پايبند است.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...