نسخه چاپی

مديركل ارشاد مازندران :

مشكل كاغذ مطبوعات در مازندران برطرف می‌شود

عکس خبري -مشکل کاغذ مطبوعات در مازندران برطرف مي‌شود

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مشكل كاغذ اهالی مطبوعات در مازندران برطرف می‌شود.


حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه بازدید دوره‌ای خود از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره مشکلات مربوط به کاغذ فعالان مطبوعاتی مازندران گفت: مشکلات کاغذ فعالان مطبوعاتی مازندران برطرف شد.

وی دیگر اقدامات انجام شده برای فعالان رسانه‌ای استان مازندران را ساماندهی بیمه خبرنگاران استان مازندران اعلام کرد و گفت: بیمه تکمیلی خبرنگاران مازندرانی در حال برطرف شدن است و اقدامات خوبی برای بیمه خبرنگاران مازندران انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در ادامه با اعلام اینکه به اصحاب رسانه‌ی استان مازندران علاقه‌مند هستم، بیان داشت: سعی می‌کنم قولی که به اصحاب رسانه مازندران می‌دهم پایبند باشم.

وی در ادامه به بحث رتبه‌بندی خبرنگاران مازندران اشاره کرد و گفت: برای رتبه‌بندی خبرنگاران مازندرانی، پرونده‌سازی انجام شد.

ابراهیمی به توزیع منابع مالی توسط ارشاد مازندران به 930 خبرنگار سطح استان مازندران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمک مالی در نظر گرفته شده برای خبرنگاران کافی نبود ولی تلاش کردیم از منابع موجود برای خبرنگاران و صاحبان نشریه مبالغی را اختصاص بدهیم.

مدیرکل ارشاد مازندران درباره میزان تذکراتی که به برخی رسانه‌ها در مازندران داده شد، بیان داشت: تذکر به رسانه‌های مازندران بسیار کم است در موارد بسیار محدود ارشاد مازندران ورود پیدا کرد و در مازندران شاهد رعایت ادب رسانه‌ای هستیم.

وی بیان داشت: چند مورد تذکرات جدی داده شد و برای اندک قلیلی از رسانه‌ها تذکر کافی نبود که ارشاد به طور مستقیم ورود پیدا کرد ولی بدون تعارف باید اعلام کنم که مطبوعات مازندران با اهداف نظام همراه هستند و بداخلاقی‌های رسانه‌ای کمتری در استان مازندران مشاهده می‌شود.

این مسئول درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی و تداوم آنها برای خبرنگاران بیان داشت: در سال گذشته کلاس آموزشی در چالوس گذاشته شد که در آن گواهی معمولی برای خبرنگاران صادر شد که به نظر می‌رسد نیاز است کلاس‌های آموزشی قوی‌تری در برنامه کاری قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: نیاز است در برگزاری کلاس‌های آموزشی خانه مطبوعات ورود پیدا کند و گواهی معتبر برای اصحاب رسانه مازندران صادر کند.

وی بیان داشت: پیگیر برنامه‌های طولانی مدت و با زمان‌بندی مناسب برای خبرنگاران مازندران هستیم.

ابراهیمی در ادامه گفت: برگزاری کلاس آموزشی برای اهالی رسانه‌ مازندران نیاز به تامین بودجه است که در تدارک آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره روند ایجاد سایت خبری که قبلا در اختیار مازندران بود ، بیان داشت: تعریف ایجاد سایت از حوزه ارشاد مازندران خارج شد و ارشاد مازندران تنها در این بخش فقط چهره افراد را شناسایی می‌کند و همه مراحل ایجاد سایت خبری در مرکز پیگیری می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...