نسخه چاپی

باشگاه نفت برای انتقال مهاجمش به پرسپولیس شرط گذاشت

باشگاه نفت تهران برای باشگاه‌های خواهان بازیكن خود شرط گذاشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس برای جذب یعقوب کریمی هافبک تیم فوتبال نفت‌ به این باشگاه تهرانی درخواست داده‌اند.
از قرارداد کریمی با نفت 2 سال باقی مانده و باشگاه نفت برای جدایی این بازیکن شروطی را تعیین کرده است. این شروط بدین گونه است که باشگاه‌های خواهان باید درخواست جابه‌جایی بازیکن بین 2 باشگاه و یا مبلغ مالی پیشنهادی نفت را بپذیرند.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تایید این خبر گفت: «ابتدا سپاهان برای درخواست کریمی نامه رسمی داد و سپس باشگاه پرسپولیس درخواست جذب کریمی را به ما رساند که هنوز نامه رسمی این باشگاه به ما ارائه نشده و قرار است امروز به دست ما برسد.»

وی ادامه داد: «به هر 2 باشگاه پاسخ دادیم برای جذب کریمی باید شروط باشگاه نفت را بپذیرند. به سپاهان اعلام کردیم بازیکنانی را که با تیم‌شان قرارداد دارند به ما اعلام کنند تا بین دو باشگاه، همانند استقلال که امین منوچهری و میثم حسینی را به خدمت گرفتیم و ایمان موسوی را انتقال دادیم؛ جابه‌جایی بازیکن انجام دهیم. دومین پیشنهاد ما مبلغ مالی باشگاه نفت است که برای انتقال کریمی تعیین کرده است.»



مدیرعامل نفت عنوان کرد: «به باشگاه پرسپولیس نیز همین شرایطی که برای سپاهان در نظر گرفته‌ایم پاسخ خواهیم داد. در این میان نظر یعقوب کریمی مهم است و به باشگاه‌ خواهان نیز گفتیم که پس از پذیرفتن این شرایط پاسخ نهایی را خود بازیکن می‌دهد.»

تسنیم

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...