نسخه چاپی

محمد ابراهيم رضايي

مردم فریب اصولگرایان تقلبی را نمی‎خورند!

نایب رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینكه افراد یا گروه هایی كه به دنبال قبض پست ها و مدیریت های كشور از سوی طیف و گروه خاص خود هستند، نمی توانند خود را اصولگرا بنامند،‌ گفت: تمامیت خواهی امری منفور است و از سوی هر جریانی كه دنبال شود، ‌چه اصولگرا و چه اصلاح طلب قابل قبول ملت ایران نیست.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران محمد ابراهیم رضایی با بیان این مطلب که در کشوری زندگی می کنیم که بر اساس قومیت های مختلف،‌ سلایق و نگرش های فکری و سیاسی متفاوتی وجود دارد، ‌خاطر نشان کرد: ما افراد توانمند زیادی در کشور داریم که باید از توانمندی ها و صلاحیت های آنان در عرصه های مختلف سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه گفت وگوی خود با شبکه ایران با تأکید بر اینکه در عرصه مدیریت اجرایی کشور باید از همه استعدادها برای پیشبرد اهداف و مصالح کشور استفاده شود، افزود: نباید پست ها و مدیریت ها در دست گروه و افراد خاص با نگرش سیاسی مشخص قرار گیرد، بیان داشت: تمامیت خواهی امری منفور است و از سوی هر جریانی که دنبال شود، ‌چه اصولگرا و چه اصلاح طلب قابل قبول ملت ایران نیست، چرا که با آرمان های انقلاب و امام(ره) زاویه دارد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: افراد یا گروه هایی که به دنبال قبض پست ها و مدیریت های کشور از سوی طیف و گروه خاص خود هستند، نمی توانند خود را اصولگرا بنامند.

وی با اشاره به اینکه افراد و اشخاص بسیاری خود را اصولگرا می نامند،‌ اما از اصولگرایی بویی نبرده اند، ‌افزود: عده ای لفظ اصولگرایی را در راستای اهداف خود به بازی گرفته اند.

نماینده اراک با اشاره به اینکه بازی و به سخره گرفتن الفاظ اصولگرایی و اصلاح طلبی،‌ چیزی از این طیف ها باقی نمی گذارد، بیان داشت: همه باید به سمت تعادل پیش رویم، ‌چرا که تحقق اصول و آرمان های انقلاب در گرو پرهیز از افراطی گری و تندروی است.

وی با بیان این مطلب که افراطیون اصولگرایی و اصلاح طلبی به زودی از اذهان مردم پاک خواهد شد، خاطر نشان کرد: مردم افراطیون هر دو جریان حذف خواهند کرد،‌ چرا که افراطی گری به کشور آسیب های جدی وارد کرده و دیگر مردم حاضر نیستند هزینه آنان را پرداخت کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: هر گروه و جریانی که به سمت افراط و تمامیت خواهی پیش رود، چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب، ‌از سوی مردم حذف می شوند.

وی ادامه داد: افراد فرصت طلبی در جریان اصولگرا هستند که هیچ اعتقادی به اصول، ‌راه و روش اصولگرایی ندارند و رفتار،‌ منش، ‌اخلاق و عمل آنان هیچ سنخیتی با اصولگرایی ندارد،‌ اما همین افراد تلاش دارند خود را اصولگرا واقعی قلمداد کنند.

رضایی تصریح کرد: تلاش اصولگرایان واقعی باید جدیت و تلاش مضاعف در برای خدمت رسانی به مردم باشد، ‌نه تأمین منافع طیف و گروه خاصی.

وی اضافه کرد: نگاه مردم به مشی و راه واقعی اصولگرایی است، لذا فریب اصولگرایان تقلبی را نمی خورند.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...