نسخه چاپی

بازداشت 3 شرور مست در خیابان «استخر»

سرگرد زمانی دیروز صبح از دستگیری سه شرور كه با عربده‌كشی و بستن خیابان ایجاد رعب و وحشت در بین ساكنان در خیابان «‌استخر» بوجود آورده بودند،خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مردم سالاری، سرگرد منصور زماني رييس کلانتري 172 عبدالعظيم ديروز صبح در گفت‌وگو اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني پليس،به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت. به گفته وي عصر روز سه شنبه سي و يكم ارديبهشت ماه سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور هنگام گشتزني در خيابان « استخر» بودند كه موتورسواري سراسيمه به آنها مراجعه كرد گفت:دو جوان با تهديد قمه براي شهروندان ايجاد رعب و وحشت مي کنند.

اين مقام انتظامي افزود:ماموران براي بررسي موضوع وارد عمل شده و بلافاصله به محل اعزام شدند كه مشاهده كردند سه جوان كه به علت مصرف مشروبات الكلي در حالت مناسبي نبودند خيابان را بسته و با قمه اي که در دست دارند اقدام به تخريب تعدادي از خودروهاي شهروندان و ضرب و شتم يكي از شهروندان كه در حال تردد بودند، کرده و با عربده كشي ايجاد رعب و وحشت براي ساكنان به وجود آورده اند.

وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران بلافاصله مراتب را از طريق شبکه بي سيم به مرکز پيام کلانتري اطلاع داده و دقايقي بعد يک تيم ويژه متشکل از ماموران معاونت پيشگيري و معاون عمليات به محل اعلامي اعزام و دستگيري دو شرور مست را در دستور کار خود قرار دادند.

كلانتر172 عنوان كرد: متهمان به محض مشاهده پليس با سه موتورسيكلت از محل متواري شدند. وي عنوان كرد: ماموران طي يك تعقيب و گريز پليسي موفق شدند موتورسيكلت‌ها را متوقف و متهمان را كه پياده قصد فرار داشتند را دستگير كردند، در بازرسي از متهمان كه « خشايار» ،«علي رضا» و «نادر» نام داشتند يك قبضه چاقو ،‌يك قبضه قمه و سه دستگاه تلفن همراه كشف شد.

سرهنگ زماني در خاتمه عنوان كرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند در بازجويي‌هاي اوليه از متهمان مشخص شد آنها سابقه دارند و چندين مرتبه به اتهام شرارت و زورگيري بازداشت شده اند.

۱۳۹۲/۳/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...