نسخه چاپی

آرين‌منش:

استفاده از تریبون نماز جمعه برای تخریب كاری غیراخلاقی است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با بیان اینكه باید به نظر شورای نگهبان تمكین كنیم، گفت: استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تخریب شخصیت‌ها بعد از تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان كاری غیراخلاقی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد آرین‌منش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای فروردین ماه سال جاری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آینده نقاط قوت رئیس‌جمهور فعلی را داشته و نقاط ضعف را نداشته باشد، اظهار کرد: طبیعی است که هریک از کاندیداهای فعلی نقاط ضعف و قوتی دارند و از طرفی هیچ فردی را هم نمی‌توان شخصیتی کامل و همه جانبه تصور کرد چراکه هریک در حوزه و بخش خاصی از تجربه بیشتری برخوردار هستند.

وی افزود: بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود؛ بنده معتقدم ترکیت چهره‌های شاخص به همراه نیروهای جوان و پرتوان می‌تواند کابینه موفقی را تشکیل دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: قطعا رئیس‌جمهور آینده با داشتن تیم قوی و کارآمد، نیرو و برنامه مناسب در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، داشتن برنامه برای رفع تنش‌های موجود در عرصه سیاست خارجه و نیز دارا بودن برنامه‌هایی برای کاهش تحریم‌ها می‌تواند بخشی از مشکلات داخلی را کاهش داده و بر مشکلات فائق بیاید.

* تخریب شخصیت‌ها نادیده گرفتن اخلاق سیاسی است

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت اخلاق‌مداری از سوی کاندیداها و پرهیز از هرگونه تخریب تاکید و تصریح کرد: همچنان که کاندیداهای ریاست‌جمهوری در زمان ثبت‌نام قانون را ملاک و معیار قرار دادند، در زمان تایید صلاحیت‌ها نیز باید به نظر شورای نگهبان تمکین کرده و تسلیم نظر قانونی شورای نگهبان شوند.

آرین‌منش با بیان اینکه تخریب شخصیت‌ها نادیده گرفتن اخلاق سیاسی است، متذکر شد: انتخابات صحنه بروز و ظهور اخلاق سیاسی است؛ در این عرصه بزرگان، روحانیون و علما نیز باید جامعه را به آرامش و قانون‌گرایی دعوت کنند.

وی اظهار داشت: نباید مردم را تحریک کنیم بلکه باید ضمن برقراری آرامش، به نظر شورای نگهبان تمکین کنیم؛ همچنین باید توجه داشت که استفاده از تریبون‌های نماز جمعه برای تخریب شخصیت‌ها بعد از تایید صلاحیت‌ها کاری غیراخلاقی است.

۱۳۹۲/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...