نسخه چاپی

امام جمعه دهدشت:

نگاه طایفه‌ای به مسئولیت‌پذیری در شوراها خیانت است

امام جمعه دهدشت گفت: كسی كه عضو شورای شهر یا روستایی می‌شود نسبت به همه مردم مسئولیت دارد و نگاه طایفه‌ای در این راستا خدمت نیست بلكه خیانت است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی کهگیلویه با تبریک ایام پر خیر و برکت رجب گفت: فلسفه خلقت انسان و وجود انسان رسیدن به معرفت است و باید همه حرکت‌های انسان در خط معرفت‌یابی باشد.

وی پست و مقام را وسیله‌ای برای خدمت و خدمت کردن را وسیله‌ای برای رسیدن به معرفت دانست و افزود: هنر انسان رسیدن به اهداف متعالی است و پست و مقام‌ها می‌آیند و می‌روند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به انتخابات پیش‌ رو،‌ خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را وظیفه همه آحاد جامعه خواند و خطاب به کاندیداهای شوراهای شهرستان گفت: حضور شما در صحنه تلاش برای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب است.

وی با تبیین وظایف کاندیداها قانون‌گرایی را یکی از وظایف آن‌ها دانست و اظهار داشت: کسی که اکنون کاندیدا شده اگر امروز قانون‌گریزی کند نمی‌تواند شخص مؤثری در شوراها باشد.

حسینی عقلانیت در تبلیغات را لازم دانست و با بیان اینکه تخطئه و توهین دیگران مغایر با عقلانیت و اخلاق است، خاطرنشان کرد: اینها باعث می‌شود شیرینی انتخابات در کام مردم از بین رود.

وی دادن وعده‌های دروغین از سوی برخی کاندیداها را متذکر شد و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب وعده‌هایی دهید که در اختیار و توان شما باشد.

امام جمعه دهدشت ولایت‌محوری را شاخصه دیگر کاندیداها دانست و تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم و دوری از سهم‌خواهی تلاش کنید.

حسینی نگاه قبیله‌ای و طایفه‌ای در این مورد را خیانت عنوان کرد و گفت: کسی که در شورای شهر عضو می‌شود نسبت به همه مردم مسئولیت دارد و دیدگاه عشیره‌ای داشتن، خدمت نیست بلکه خیانت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه اگر انسان در یک حاکمیت طاغوتی خدمت کند باعث تقویت پایه‌های حکومت طاغوت می‌شود، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدمت به اسلام و ارزش‌های الهی خواند و ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی قانونش بر اساس قرآن و مبتنی بر فرهنگ اهل بیت است.

وی مسئولیت در شوراها را فرصتی برای خدمت به مردم و اسلام دانست و تأکید کرد: هر گونه کم‌کاری و خیانت در این زمینه به پای اسلام نوشته می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...