نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل: احزاب مطالبات مردم را پیگیری كنند

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل گفت: معیشت مردم باید مورد توجه دولت جدید باشد و احزاب و فعالان سیاسی می توانند مطالبات مردم را از دولت خواستار شوند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل نقد خیرخواهانه عملکرد دولت و ارائه دیدگاه های مختلف را ضروری و نقش فعالان و احزاب سیاسی در این باره را بسیار مهم و موثر خواند.
امام جمعه اردبیل با تاکید بر توجه به معیشت عمومی از سوی دولت جدید افزود: برخی حوادث اخیر موجبات وهن جایگاه استان در کشور است و نباید تردید داشت که خاستگاه اینگونه وقایع ناگوار همانا عوامل مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده هاست و دولت در این باره باید فکرو برنامه اساسی داشته باشد.
سید مهدی جوادی رئیس شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل هم هدف از این نشست را هماهنگی بیش از پیش با نماینده ولی فقیه در استان عنوان و آمادگی فعالان این حزب برای پیگیری مطالبات مردم استان از دولت جدید روحانی را اعلام کرد.
وی همچنین گزارشی از فعالیت های تبلیغاتی این حزب و دیگر احزاب و گروه های همسو در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را ارائه داد.
اسلامعلی آقاجانی رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان اردبیل هم با اشاره به اوضاع غیرقابل پذیرش استان در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی، علمی و سیاسی از بزرگان و عوامل دخیل در گزینش مدیریت ها خواست که در دولت جدید روحانی بیش از پیش در گزینش مدیران استان دقت شود .
در ادامه نشست همچنین تعدادی از حاضران به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل مختلف استان پرداختند.

۱۳۹۶/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...