نسخه چاپی

هر سال یك میلیون واحد مسكونی در كشور احداث می‌شود

عکس خبري -هر سال يک ميليون واحد مسکوني در کشور احداث مي‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: طبق مصوبات انجام گرفته در عرصه تولید مسكن، مقرر شده تا طی ۴ سال آینده، هر سال حداقل یك میلیون واحد مسكونی تولید شود.

به گزارش نما ، صدیف بدری پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با اشاره به طلب ۵۰ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از دولت، افزود: هیچ پیمانکاری نمی‌تواند تا این حد طلب داشته و پای کار باشد و با این وجود تولید ۳۸ درصد بنزین کشور و ۳۲ درصد استحصال گاز کشور توسط این قرارگاه انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این‌ها تنها گوشه‌ای از ابعاد توانمندی فنی و عمرانی سپاه را نشان می‌دهد، افزود: شناسایی افراد نیازمند واقعی در استان از دیگر اقدامات مهم و اثرگذار سپاه در استان اردبیل است و دولت نیز می‌تواند بر اساس لیست احصاء شده نیازمندان، برنامه‌ریزی های لازم را داشته باشد.

بدری از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی فرهنگ و ارشاد در کشور را کافی ندانسته و افزود: با وجود آنکه اقدامات مهمی در عرصه فرهنگ رخ داده اما در شان مردم نیست و در عرصه مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید گام‌های موثرتری برداشته شود.

عضو هیئت رییسه فراکسیون کارگری مجلس اظهار کرد: در بحث معیشتی مردم گام‌های مهمی از سوی مجلس یازدهم برداشته شده و طبق مصوبات انجام گرفته در عرصه تولید مسکن نیز مقرر شده تا ۴ سال آینده هر سال حداقل یک میلیون واحد مسکونی تولید شود.

وی از عملیاتی شدن بحث سرمایه‌گذاری در منطقه گردشگری سوها تا پایان سال خبر داد و گفت: در بحث انسداد مرزی نیز به لحاظ حساسیت نزدیکی مرز شهرستان نمین به مرکز استان و فرودگاه بایستی اقدامات و تمهیدات جدی انجام شود.

بدری تصریح کرد: بسیج در برنامه‌های محرومیت‌زدایی خود می‌تواند از ظرفیت‌های به وجود آمده در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله تسهیلات مصوب برای این بنیاد به‌خصوص در زمینه ساخت خانه محرومان و روستایی استفاده کند.
بازار

۱۳۹۹/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...