نسخه چاپی

توصیه سایت سران فتنه به محمدرضا عارف

سایت كلمه در یادداشتی به عارف توصیه كرده تا در راستای كاهش مشاركت مردم در انتخابات از این عرصه انصراف دهد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، بعد از سرخوردگي جريان ضد انقلاب از قاطعيت شوراي نگهبان در اعلام اسامي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، اين جريان گام بعدي خود در جهت كاهش مشاركت مردمي را كليد زده‌اند.

از همين رو، سایت کلمه در یادداشتی به "محمدرضا عارف" توصیه کرده تا در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات از این عرصه انصراف دهد.

راد در یادداشت خود مدعی شده است که هاشمی قرار بود به سیاست‌ها و رویه‌های جاری که کشور را با بحران های متعدد سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی روبرو کرده است پایان دهد؛ اما حالا که هاشمی رد صلاحیت شده است دیگر هیچ امیدی به تغییر در رویه‌های موجود وجود ندارد.

وی در ادامه اضافه می‌کند: "پس از نیامدن خاتمی و رد صلاحیت هاشمی، عارف چه اقدام موثری در جهت تغییر می‌تواند انجام دهد؟ اگر با ادامه حضور در انتخابات رای بیاورد می‌خواهد چه کند؟ عارف کاری نمی‌تواند بکند، هیچ رویه و رویکردی تغییر ننموده است؛ اما با کناره‌گیری از انتخابات می‌تواند کاری کند" به نظر کلمه، عارف در صورت رای آوردن هم ایزوله شده و نمی‌تواند به خواسته‌های ضد انقلاب پاسخ دهد.

نویسنده مطلب مدعی شده است که عارف در صورت اتخاذ مواضع صریح، شجاعانه و بی‌پرده می‌تواند اقبال بیشتر رای دهندگان را بدست آورد؛ اما با نگاهی به سیر حوادث و براساسِ پیش بینی‌ها راه متفاوتی پیش روی اصلاح طلبان است و عارف بايد به اين مسئله توجه كند.

به نظر مي‌رسد بعد از عدم احراز صلاحيت آقاي هاشمي رفسنجاني، جريان ضد انقلاب تمامي تلاش خود براي كاهش مشاركت مردمي در انتخابات رياست جمهوري به كار گرفته و منصرف كردن آقاي عارف و ديگر اصلاح‌طلبان همچون حسن روحاني در اين راستا تحليل مي‌شود.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...