نسخه چاپی

بررسی بودجه در صحن علنی

ساخت مدرسه برای ساختمان‌های 200 واحدی بلاتكلیف به كمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان مجلس موضوع ساخت فضاهای آموزشی برای مجموعه‌های ساختمانی 100 و 200 واحدی را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان خانه ملت در نوبت عصر جلسه علنی امروز (شنبه 4 خردادماه) و در ادامه بررسی بخش هزینه لایحه بودجه، بند 53 را بررسی و آنرا بلاتکلیف به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

بند 53 تصریح می‌کرد: در سال 1392 به منظور تامین واحدهای آموزشی مورد نیاز در مجتمع‌های مسکونی، شهرهای جدید و مسکن مهر دولت مکلف است در مجموعه‌های ساختمانی یکصد تا 200 واحد مسکونی، فضاهای آموزشی مورد نیاز، براساس برآورد اداره کل نوسازی مدارس استان مربوط و به تناسب تعداد واحدهای احداث شده توسط سازندگان احداث و با هزینه‌های احداث فضا به اداره کل نوسازی مدارس استان ذیربط تودیع می‌گردد.

به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می‌شود هزینه‌های نیمه‌تمام دولتی را براساس آئین‌نامه‌ای که به تصویب هیات وزیران می‌رسد با استفاده از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز تکمیل نماید.

همچنین به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجازه داده می‌شود پروژه‌های نیمه تمام دولتی را با مشارکت خیرین دانشگاه‌ساز تکمیل نماید.

این بند به دلیل آنکه مشخص نشد که بخش خصوصی یا دولتی این فضاها را تهیه می‌کند و با دستور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...