نسخه چاپی

رابط استاني ستاد جليلي در گچساران:

تلاش دشمنان در اختلاف‌افكنی میان مردم و مسئولان خیالی بیش نیست

فعال سیاسی مطبوعاتی و رابط استانی ستاد جلیلی در گچساران از مردم خواست تا با حضور حداكثری در همایش بزرگ انتخابات و انتخاب فرد مورد نظر نشان دهند كه تلاش دشمنان به‌ویژه در اختلاف‌افكنی میان مردم و مسئولان خیالی بیش نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، یدالله مرادی در نشست هماهنگی ستاد مردمی سعید جلیلی در گچساران گفت: در حال حاضر در دوره‌ای با شرایط ویژه و خاص قرار داریم و دشمنان با محاصره اقتصادی از نوع بی‌رحمانه و رذیلانه سعی در شکست خودباوری مردم و مسئولان و اختلاف‌افکنی دارند.

وی افزود: در حالی که بیداری اسلامی در تمام مناطق خاورمیانه سایه افکنده دشمنان سعی بر حذف ایران اسلامی در فضای جغرافیایی و سرکوب بیداری اسلامی دارند.

این فعال سیاسی مطبوعاتی اصولگرا با اشاره به تلاش دشمن در مأیوس کردن مردم در نتیجه جلوگیری از خلق حماسه سیاسی گفت: دشمنان نظام اسلامی در قالب گروه‌ها و تشکل‌های مختلف سعی در جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری دارند که این خیال واهی با هوشمندی و آگاهی ملت ایران اسلامی به ضربه‌ای سهمگین و خرد کننده برای دشمنان تبدیل می‌شود.

رئیس ستاد مردمی احمدی‌نژاد در سال 84 در شهر گچساران با بیان اینکه دشمنان با استفاده از تحریم‌های فشرده سعی در اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان برای به نیت رسیدن به مطامع خود دارند، ادامه داد: رهبر همیشه بصیر و آگاه انقلاب اسلامی ایران با مطرح کردن شعار حماسه سیاسی بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کردند که این موضوع تیر خلاصی بر خیالبافی‌های اخیر دشمنان در دلسرد کردن مردم و عدم حضور در انتخابات است.

مرادی اصل حضور و مشارکت برای تمام کاندیداها را محترم دانست و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است اما انتخاب رئیس جمهور اصلح بر اساس نظر، دیدگاه و تفکر افراد بوده و امری انتصابی و تکلیفی نیست.

این فعال سیاسی مطبوعاتی از مردم خواست تا با حضور حداکثری در همایش بزرگ انتخابات و انتخاب فرد مورد نظر نشان دهند که تلاش دشمنان به‌ویژه در اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان خیالی بیش نیست.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...