نسخه چاپی

ارتش عراق بزرگترین اردوگاه القاعده در استان الانبار را به كنترل خود درآورد

منابع خبری گزارش دادند كه نیروهای ارتش عراق بزرگترین اردوگاه القاعده در استان الانبار در غرب این كشور را به كنترل خود درآوردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، فرماندهان امنیتی و مشترک میان ارتش و نیروهای امنیتی حمله نظامی گسترده‌ای را در صحرای الانبار آغاز کردند تا افراد مسلح وابسته به القاعده را تعقیب کرده و گروگان‌ها را آزاد کنند.

ارتش عراق نیز جنگنده‌هایی را از پایگاه هوایی "البکر" در استان صلاح‌الدین به الانبار اعزام کرد تا در این عملیات که در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه و اردن متمرکز است، مشارکت کنند.

منابع امنیتی اعلام کردند که همزمان با آغاز عملیات نظامی، چهار جنگنده از پایگاه هوایی البکر در صلاح الدین به پایگاه هوایی الاسد در الانبار منتقل شدند.

حدود 20 هزار سرباز عراقی در عملیات گسترده‌ای در صحرای الانبار با هدف تعقیب اعضای القاعده مشارکت کرده‌اند.

"علی غیدان"، فرمانده نیروهای زمینی عراق اعلام کرد که عملیات امنیتی گسترده‌ای برای تعقیب اعضای القاعده که دست به ربایش و تهدید نیروهای امنیتی و هموطنان زدند، آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اردوگاه سیف البحر، یکی از بزرگترین اردوگاه‌های القاعده در صحراء الانبار تخریب شد و تعدادی از اعضای القاعده بازداشت شدند.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...