نسخه چاپی

برخی تشكل های مردم نهاد فقط نام حامی محیط زیست بر خود نهاده اند

مدیركل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: برخی مجموعه های مردم نهاد زیست محیطی تنها نام حمایت كننده یا فعال زیست محیطی را یدك می كشند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علی اصغر مطهری روز یكشنبه در دوره آموزشی حفاظت از مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست استان بوشهر اضافه كرد: این در حالی است كه برای نجات جامعه از بحران های زیست محیطی ورای هر نوع نام و سمت، نیازمند تلاش، عمل جدی و برنامه ریزی شده هستیم.
مطهری ادامه داد: وجود سازمان های مردم نهاد فعال، برای تاثیر گذاری مستقیم و غیرمستقیم بر مردم، رسیدن به زمین و هوای پاك و حفاظت از گونه های متنوع زیستی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خطاب به نمایندگان سازمان های مردم نهاد اظهار كرد: باید جامعه را نسبت به رعایت اصول زیست محیطی حساس و متعهد كرد و این فقط با فعالیت و فرهنگ سازی شما تلاشگران كه مورد اعتماد و توجه ویژه اداره كل حفاظت محیط زیست استان بوشهرهستید، امكان پذیر است.
مطهری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اضافه كرد: كاندیداهای انتخابات پیش رو می بایست برنامه های خود را در حمایت از محیط زیست، برطرف كردن موانع و تهدید ها و گسترش و ارتقای سطح فعالیت های زیست محیطی در جامعه اعلام كنند.
وی گفت: همچنین سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه محیط زیست نیز می بایست مطالبات و سوالات خود را با قاطعیت در این زمینه مطرح كنند و از برنامه های نامزدهای انتخاباتی را در این زمینه مطلع شوند.
این نشست با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه های زیست محیطی استان بوشهر برگزار شد.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...