نسخه چاپی

سردار جزايري:

قرارگاه جنگ نرم به زودی مطالبات خود از رئیس‌جمهور آینده را اعلام خواهد كرد

عکس خبري - قرارگاه جنگ نرم به زودي مطالبات خود از رئيس‌جمهور آينده را اعلام خواهد کرد

معاون ستاد كل نیروهای مسلح با تأكید بر اهمیت طرح‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: قرارگاه جنگ نرم، به زودی مطالبات خود از رئیس‌جمهور آینده را اعلام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: ابر سرمایه‌داری جهان و صهیونیزم بین‌الملل در یک جنگ درازمدت که از سال‌ها پیش شروع کرده است تغییر باور، افکار، رفتار و ساختار جامعه ایران اسلامی را هدف قرار داده است و جمهوری اسلامی ایران در شدیدترین دوره جنگی به سر می‌برد.

وی همچنین گفت: در دولت‌های قبلی یا فرصت کافی، یا درک درست، یا اراده لازم و یا ساماندهی مناسب برای مقابله با این تهاجم وجود نداشته است و امیدواریم این اتفاق در دولت آینده رخ دهد و جلوی نفوذ بیگانه گرفته شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: تصرف روح و جان بسیار بحران‌زاتر از اشغال سرزمین است و بایستی از طریق برآوردهای جامع اطلاعاتی، طرح ریزی‌های مناسب عملیات‌های مقابله‌ای صورت پذیرد.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه‌های فراوانی در اختیار داریم که ما را قادر می‌سازد در این نبرد بزرگ به پیروزی قاطع برسیم.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...