نسخه چاپی

مسئول ستاد علي‌اكبر ولايتي در گچساران:

مر قانون و حضور حداكثری مردم در اولویت است

عکس خبري -مر قانون و حضور حداکثري مردم در اولويت است

مسئول دفتر علی‌اكبر ولایتی در گچساران گفت: رعایت و پایبندی به اصول قانون و تلاش برای حضور حداكثری مردم در انتخابات در اولویت است.

حسن اسدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بزرگترین همایش تعیین سرنوشت بوده که ملت آگاه ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی آینده و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی افزود: دفتر ستاد انتخاباتی علی‌کبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گچساران در حال راه‌اندازی و افتتاح بوده و از همه علاقمندان به ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این ستاد دعوت به عمل می‌آورم.

مسئول ستاد ولایتی در گچساران تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی این ستاد هماهنگ با دیگر ستادهای ولایتی در سراسر کشور تدوین شده است و کمیته‌های مختلف نیز در حال شکل‌گیری است.

اسدی‌پور رعایت اخلاق انتخاباتی، عدم تخریب دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری ، وحدت و همدلی را مهم‌ترین مسائل روز انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف بوده و تأکید مقام معظم رهبری نیز بر خلق حماسه سیاسی باید سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها باشد.

وی با اشاره به محل افتتاح ستاد علی‌اکبر ولایتی در گچساران یادآور شد: ستاد علی‌اکبر ولایتی در گچساران در جوار حسینیه بهبهانی‌های مقیم گچساران دایر می‌شود و از همه علاقمندان به نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این ستاد و حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات دعوت به عمل می‌آورم.

۱۳۹۲/۳/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...