نسخه چاپی

ولایتی:كسی اجازه بازدید از مراكز نظامی ایران را ندارد

دبیركل مجمع بیداری اسلامی با بیان این كه اجازه نمی دهیم كسی از مراكز نظامی ایران بازدید كند، افزود: آمریكایی ها می خواهند برجام را زیر پا بگذارند اما جهان مقابل آنها ایستاده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی در نشست خبری تصریح کرد: می دانیم که سفرهای متعددی از سوی آمریکا به سمت مرکز استقرار هسته ای صورت گرفته و در این زمینه نیز با آمانو صحبت کرده اند اما کسی اجازه ندارد از مراکز نظامی ایران بازدید کند.

وی افزود: مراکز نظامی ایران جز امنیت ملی است و کاری نمی توانند در این زمینه با ایران انجام دهند.

از تمامیت ارضی عراق حمایت می کنیم

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی همچنین درباره همه پرسی کردستان عراق اظهار کرد: از تمامیت اراضی عراق و کشورهای منطقه دفاع و حمایت می کنیم و دولت عراق با این همه پرسی مخالف است.

ولایتی ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که روابط استراتژیک با عراق دارد، رضایت ندارد درباره تمامیت اراضی و هویت ملی عراق همه پرسی انجام شود.

وی تصریح کرد: همه پرسی به تمامیت ارضی عراق لطمه می زند و مقدمه تجزیه این کشور است.

در روابط دو جانبه مشکلی با عربستان نداریم

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در مورد آینده کاری ایران و عربستان گفت: ایران و عربستان برای امنیت حج با هم توافق کردند و دو طرف نیز به توافق خود وفادار ماندند در حال حاضر هیئتی که از عربستان به ایران می آید و از ایران به عربستان می رود برای سرکشی به سفارت های بسته شده است.

ولایتی افزود: در روابط دو جانبه مشکلی با عربستان نداریم و در مسایل منطقه نیز به عربستان می گویم که در امور کشورهای منطقه دخالت نکند.

کشتار بی منطق مسلمانان در میانمار صورت می گیرد

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به کشتار مردم میانمار و اظهار تاسف از این اقدام تصریح کرد: بی منطق ترین کار کشتار و اخراج مسلمانان در میانمار است، کشوری که ادعای واهی نژاد پرستانه دارد و در کمال بی اعتنایی به افکار عمومی جهان، اقدام به کشتار می کند.

آمریکایی ها در منطقه نفوذی ندارند

ولایتی با توجه به اظهارات ضد ایرانی نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: آمریکایی ها در منطقه نفوذی ندارند و پیروزی های مستمر حکومت عراق و سوریه آغاز شده و آنها می خواهند برجام را زیر پای بگذارند ولی جهان مقابل آنها ایستاده است.
دبیرکل مجمع بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: بزودی شاهد پیروزی ها و آزادی شهرهای در سوریه و عراق خواهیم بود.

۱۳۹۶/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...