نسخه چاپی

پس از ديدار با آيت‌الله هاشمي مطرح شد

روحانی تا آخر در صحنه می‌ماند

عکس خبري -روحاني تا آخر در صحنه مي‌ماند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نشست مشترك حسن روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با موضوع انتخابات خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران محمدنعمت‌زاده رئيس ستاد انتخابات حسن روحاني درباره ديدار با آيت‌الله هاشمي و روحاني گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی از جمله دیدگاه‌‌های هاشمی درباره آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات بحث شده است.

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه افزود: در این دیدار روحانی بر این نکته تاکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

آیت‌الله هاشمی نیز با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده خواستار کناره‌گیری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان آیت‌الله رفسنجانی خطاب به این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.

وی همچنین درباره احتمال دیدار وی با محمد خاتمی نیز اظهار داشت: تاکنون هیچ‌ برنامه‌ریزی‌ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه‌های عارف بی‌اطلاعم اما حسن روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.

نعمت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...