نسخه چاپی

جليلي:

هدفمندی یارانه ها را ادامه می دهم

عکس خبري -هدفمندي يارانه ها را ادامه مي دهم

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تأكید بر اینكه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها باید با قوت ادامه پیدا كند، گفت: در بخش مسكن باید دو سیاست اساسی دنبال شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (سه‌شنبه) پس از آنکه در جمع بیش از 80 نفر وکلای ملت حضور یافت و به سخنرانی و بیان مواضع خود در موضوعات مختلف پرداخت، در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران فارس و باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌هایش در حوزه مسکن مهر، گفت: در بحث مسکن باید دو سیاست اساسی دنبال شود.

وی افزود: یک سیاست آن است که باید به نیازهای واقعی در بخش مسکن کمک شود و سیاست بعدی باید فعالیت‌هایی که در مسکن تحت عنوان بورس‌بازی انجام می‌شود، مدیریت شود و این دو سیاست باید موازی با یکدیگر پیش روند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: آنچه در بخش مسکن اجرایی شده یک بال است و اگر بال دیگر نباشد، موفق نخواهد بود.

سعید جلیلی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره هدفمندی یارانه‌ها و اجرای این قانون، گفت: هدفمندی یارانه‌ها قانون مصوب مجلس است و طبق قانون باید اجرای آن با قوت ادامه پیدا کند.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...