نسخه چاپی

در حمايت از ولايتي

تشكیل ستاد دانشجویی دولت «متمم»

ستاد دانشجویی دولت «متمم» با صدور بیانیه‌ای، ضمن حمایت از علی‌اكبر ولایتی، اعلام موجودیت كرد.

به گزارش ایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

«امت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی

سلام

"بهار" فصل‌نوآفرینی و تحول به سوی کمال و نوزایی است و طنین گام‌های رسیدن آن، جنب و جوشی فراگیر را به روح و جسم ایرانیان هدیه می‌بخشد. در حوزه سیاست هم، آن دم که بهار در قامت واپسین فصل متصّل به انتخابات خودنمایی می‌کند، شور و شوقی حماسی و فراگیر را در تمامی ساحت‌های زندگانی ملت ایران می‌افکند.

اینک پس از اعلام نهایی اسامی نامزدهای گرانقدر احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم و بصیر نگهبان، با تأسی به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبّه شهدای راه حق و حقیقت (سلام‌الله علیهم)، با هدف خلق حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی از طریق ایفای نقش اصیل دانشجویی و روشنگری در فضای گفتمانی جامعه، "ستاد دانشجویی دولت متمّم" موجودیت خویش را اعلام می‌دارد.

"ستاد دانشجویی دولت متمم"، متشکل از جمع کثیری از دانشجویان و دانش‌پژوهان اقصی نقاط کشور، با صراحت، تنها راه برون‌رفت از اوضاع کنونی کشور و احیای سیاست فعال بین‌المللی و ترمیم اقتصاد داخلی و معیشت مردم را، وجود هیأتی فرهیخته، دانشگاهی، متدین، مجرب، مشورت‌پذیر، متخصص و معقول در مسند اجرایی کشور می‌داند.

"ستاد دانشجویی دولت متمم" با نظر به کارشناسی‌های صورت گرفته و مداقه در نقاط قوت و ضعف اکثر کاندیداهای حاضر در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با افتخار بیان می‌دارد یگانه فرد بی‌حاشیه و آرام، ولایتمدار و دانشمند، بی‌ادعا و کارآزموده‌ای که توانسته است در برهه حساس و سرنوشت‌ساز گذر از پیچ تاریخی، با تعریف جامعی از اصولگرایی و عدالت، مؤلفه‌های همگرایی هدفمند جامعه متدین و مجرب کشور را با هدف استقرار فراگیر صلح، عدل و وفاق ملی بدست آورد، هماناجناب دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و وزیر سابق امور خارجه کشورمان است.

«اخلاق‌گرایی حقیقی»، «ثبات در مدیریت»، «ایجاد تعاملی تنگاتنگ میان قوای مجریه و مقننه»، «احیای جاده ترانزیتی ابریشم»، «کارآمد کردن بیمه‌ها» و «حمایت از تولید داخل» را می‌توان مصداق‌هایی از تفکر ناب خدمتگزاری در راستای پیاده‌سازی حقیقی مبانی ارزشمند انقلاب اسلام نامید که در گفتمان و برنامه‌های مطرح شده توسط ایشان، جایگاهی در خور شأن یافته است و از جانبی تجربیات موفق ایشان در مسئولیت‌های متعدد علمی، اجرایی و سیاسی کشور، تحقق آنها را سهل‌الوصول می‌نماید.

اینک مستظهر به لطف لایزال الهی و به مدد تعاون و همیاری یکدیگر، در قالب "ستاد دانشجویی حامی جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی"، گرد هم آمده‌ایم تا ان‌شاءالله با حمایت از "گفتمان دولت متمم"، مقدمات انتخاب قاطع دکتر علی‌اکبر ولایتی را فراهم آوریم وعَلَم گفتمان حقیقی پیشرفت و عدالت را به دستان توانمند مرد باسابقه عرصه سیاست و صداقت به ودیعه نهیم. باشد که به سرمنزل مقصود که همانا تعالی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل(ره) است، رهنمون گردیم. آمین یا رب العالمین

درفرجام سخن، از تمامی جوانان، دانشجویان و فرهیختگان علاقه‌مند به همکاری با «ستاد دانشجویی دولت متمم»، دعوت به عمل می‌آید.»

۱۳۹۲/۳/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...