نسخه چاپی

عارف در جمع دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي:

سالانه یك میلیون شغل ایجاد خواهیم كرد

عکس خبري -سالانه يک ميليون شغل ايجاد خواهيم کرد

یك كاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با اتكا به تجربه دولت اصلاحات و ایجاد 700 هزار شغل در سال، سالانه یك میلیون شغل در دولت آینده ایجاد خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان دانشجویان اظهار داشت: مدتی پیش یکی از فرماندهان ارشد کشور وضعیت کشور را بحرانی توصیف کرده بو و خواستار این بود که کشور از حالت بحرانی باید نجات پیدا کند.

کاندیدای ریاست‌جمهوری ادامه داد: من نیز با استناد به این صحبت و به خاطر بی‌توجهی به ساختارها و نهادهای قانونی به این نتیجه رسیده‌ام که کشور در حال بحرانی قرار دارد از این رو وارد عرصه انتخابات شدم تا بتوانم کشور را پس از پیروزی در انتخابات به سمت آرامش سوق دهم.

وی با اشاره به مسائل دانشگاه افزود: متأسفانه در سالهای اخیر سیاست گزینش در دانشگاه مطلوب نبود و حتی در هنگام گزینش استادان از آنها سوال می‌شد که در سال 88 به چه کسی رأی داده‌اند و نگاه‌های این چنینی باعث شد دانشگاه‌ها در استفاده از اساتید برجسته بی‌بهره بمانند.

عارف با تأکید بر آستانه تحمل مدیران دانشگاه تصریح کرد: مدیران دانشگاه باید در قبال دانشجویان که ذهن پرسشگر جامعه هستند تحمل گر باشند و نباید در مقابل کوچکترین خطای دانشجویان آنها را ستاره‌دار کنند.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دلبستگی آنان را می‌دانیم، اضافه کرد: اکنون در دانشگاه‌ها دانشجویان به حالت قهر و سکون درآمده‌اند که امیدواریم به بهانه انتخابات شور و نشاطی در میان دانشجویان بوجود آید و این امر ادامه پیدا کند.

عارف با اشاره به سوابق مدیریتی‌اش بیان کرد: در دهه چهارم انقلاب دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و نباید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که شعارهای غیر‌عملیاتی سرمی‌دهد، باید مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور نسبت به توانایی‌های آن فرد اطمینان پیدا کنند.

وی با تأکید بر مسئله اشتغال ادامه داد: در حال حاضر میزان بیکاری در دانشجویان دو برابر اقشار دیگر است و 42 درصد از خانم‌های تحصیل کرده بیکارند باید براساس تجربه و توانایی افراد اشتغال ساماندهی شود.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری با اشاره به میزان اشتغال در دوران اصلاحات گفت: ما در دولت اصلاحات ایجاد سالانه 700 هزار شغل داشتیم اکنون با اتکا به این تجربه می‌خواهیم در دولت آینده یک میلیون شغل در سال را ایجاد کنیم.

عارف با انتقاد از گرانی‌ها تصریح کرد: در حال حاضر ما در کشور با پدیده شوم کم فروشی روبرو هستیم و این کم فروشی بدین طریق محقق شده که علاوه بر افزایش قیمت کالاها حجم عرضه شده کالاها نیز کم شده است.

وی اضافه کرد: براساس اطلاعات بدست آمده از یک تولیدی شیر مشخص شده از آن تولیدی به کیفیت شیر توجهی ندارند و گفته می‌شود هر چیز سفیدی را بعنوان شیر می‌توان عرضه کرد.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...