نسخه چاپی

عارف

هاشمی توصیه جدی به من برای مشاركت جدی در انتخابات داشت

عکس خبري -هاشمي توصيه جدي به من براي مشارکت جدي در انتخابات داشت

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در جلسه بنده با آقای هاشمی از رهنمودهای ایشان استفاده كردم و ایشان توصیه به بنده برای مشاركت جدی در انتخابات داشتند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا عارف، معاون اول دولت خاتمی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه سخنرانی خود در تالار ابن سینا دانشکده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اینکه گفتم ما در قبال راهبرد، تاکتیک هم داریم و این است که همه برنامه‌ها را نباید اعلام کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جزئیات دیدار شما با آقای هاشمی چه بوده است، گفت: بنده همیشه به آقای هاشمی ارادت داشته و دارم و از سرمایه‌های انقلاب است و همواره برای مشورت خدمت ایشان می‌روم و از رهنمودهای ایشان استفاده می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: جلسه دیدار بنده با آقای هاشمی برای استفاده از رهنمودهای ایشان بود و آیت‌الله هاشمی توصیه جدی به من برای مشارکت جدی در انتخابات داشتند.

عارف در پاسخ به سؤال دیگری از خبرنگار فارس بر این اساس که آیا با آقای روحانی در جهت اجماع دیداری داشته‌اید یا خیر، تأکید کرد: هیچ جلسه‌ای با آقای روحانی در خصوص اجماع نداشته‌ام.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...