نسخه چاپی

دبير ستاد مردمي حاميان سعيد جليلي

جلیلی عدالتخواه است

دبیر ستاد مردمی حامیان سعید جلیلی در فارس گفت: التزام عملی جلیلی به ولایت فقیه كامل بوده و یكی از محور‌های اصلی گفتمان جلیلی بحث عدالت‌خواهی است.

اسماعیل رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در بیان دیدگاه‌های کاندیدای مورد حمایت خود اظهار داشت: گفتمانی که جلیلی دنبال می‌کند، ادامه گفتمان سوم تیر بوده که طبق ارزیابی ما، پس از انقلاب اسلامی، کشور ایران چند مرحله را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: نخستین مرحله جنگ تحمیلی با شرایط ویژه خود و پس از آن شرایط بازسازی و روی کار آمدن دولت‌های سازندگی، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم بود.

رئیسی با بیان اینکه پس از جنگ دچار عارضه‌هایی در بحث گفتمان انقلاب شدیم، تصریح کرد: پس از جنگ این احساس در لایه‌هایی از مدیریت کشور به وجود آمد که به بن‌ست رسیده‌ایم و گروهی از مدیران کشور تئوری‌های غربی را اقتباس کرده و به سمت به اجرا در آوردن این تئوری‌ها پیش رفتند اما به دلیل ارزش‌های بالای اسلام و انقلاب، غیراصیل بودن آن گفتمان‌ها بسیار سریع آشکار شد و عموم مردم متوجه شدند که این گفتمان‌ها اصالت ندارد و اکنون در فرایندی هستیم که می‌توان نام آن را ادامه مسیر بازگشت به گفتمان اصیل اسلام و انقلاب، گذاشت.

دبیر ستاد مردمی حامیان سعید جلیلی در استان فارس افزود: کاندیدای مورد حمایت ما بازگشت به مسیر انقلاب را دنبال می‌کند و این موضوع در صحبت‌های وی که در رسانه ملی با مردم کرد بازتاب داشت و این فرد با اقدامات خود در سمت‌هایی که داشته بر این اصل تاکید ورزیده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه عده‌ای سوابق اجرایی جلیلی را نامشخص می‌دانند، تصریح کرد: می‌دانیم که جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی است و این شورا بیشتر از نظر مذاکرات هسته‌ای در اذهان عمومی شناخته ‌شده اما واقعیت قضیه این است که این شورا با امنیت داخل و خارج از کشور ایران مرتبط بوده و دامنه گسترده‌ای از ورود بیماری از مرزهای کشور گرفته تا بحث قاچاق، هدفمندی یارانه‌ها، بحث‌های اقتصادی، بحث‌های سیاسی، امنیتی و همچنین بحث‌های مربوط به صنعت، کشاورزی، بازرگانی را شامل می‌شود.

رئیسی اضافه‌ کرد: شورای عالی امنیت ملی بر تمام ابعاد کشور اشراف دارد و باید گفت که موقعیت شغلی جلیلی به دلیل حساسیت بالای کار، این اجازه را به وی نداده است که به چهره‌ای رسانه‌ای تبدیل شود.

دبیر ستاد مردمی حامیان سعید جلیلی در استان فارس گفت: در راه شناساندن دیدگاه‌ها و اقدامات تأثیرگذار این کاندیدا نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از جدی‌ترین بحث‌ها در گفتمان اصیل اسلام و انقلاب، بازگشت به ارزش‌های مبتنی بر عدالت است، اذعان داشت: یکی از محورهای اصلی گفتمان جلیلی بحث عدالت‌خواهی است و باید تلاش تمام دولت‌مردان ما در نظام اسلامی مبتنی بر تأمین عدالت به معنای ایجاد فرصت برابر برای تمام مردم ایران باشد.

رئیسی ادامه داد: باید قشرهای جامعه این احساس را داشته باشد که برای رشد، تعالی و تکامل، فرصت‌های یکسان در اختیار است نه این که فرصت‌های محدودی در دست عده قلیلی باشد و بسیاری از افراد جامعه با فرصت اندکی روبه‌رو باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: باید گفت پس از جنگ، مجموعه‌ای از تئوری‌های غربی وارد ایران شدند که دستاوردی جز افزایش قابل توجه تبعیض در لایه‌های مختلف اجتماعی نداشت.

رئیسی در توضیح بدنه ستاد مردمی حامیان جلیلی در فارس، ابراز داشت: عمده بدنه ستاد ما در این استان را قشر تحصیل‌کرده جوان که همان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشجویی هستند تشکیل داده‌اند و باید توجه داشت که فارس یکی از سه استانی بود که پیش از آغاز روند ثبت‌نام نامزدها، در برنامه مفصلی در مسجد رسول اعظم شیراز که کمتر از یک ماه از آن می‌گذرد، از جلیلی برای کاندیداتوری دعوت کرد، همچنین پیش از این گردهمایی در مسجد از ماه‌ها قبل، دانشجویان برای دعوت از این کاندیدا فعال بودند.

دبیر ستاد مردمی حامیان سعید جلیلی در فارس با اشاره به اینکه در تمام استان‌های کشور ستادهای حامی سعید جلیلی آغاز به کار کرده‌اند، بیان داشت: ما نیز در استان فارس با توجه به بودجه کم مالی، ستاد مرکزی این کاندیدا را فعال کردیم و در روزهای آینده ستادهای فرعی حامیان جلیلی در سطح شیراز آغاز به کار می‌کنند، همچنین هماهنگی‌های لازم با شهرستان‌های استان ما برای تشکیل ستاد و آغاز فعالیت به عمل آمده است.

وی در بیان ولایت‌پذیری کاندیدای مورد حمایت خود، ادامه داد: با ادعا نمی‌توان ولایت‌مداری را اثبات کرد اما با توجه به سوابق گسترده و دیدگاه‌های این کاندیدا باید گفت که التزام عملی جلیلی به ولایت فقیه کامل است.

رئیسی در پایان بر حضور قطعی سعید جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، تأکید کرد.

۱۳۹۲/۳/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...