نسخه چاپی

رئيس‌جمهور در ديدار اميل لحود:

ملتی كه برای حق و عدالت قیام كند، پیروز است

عکس خبري -ملتي که براي حق و عدالت قيام کند، پيروز است

رئیس‌جمهور با تاكید بر اینكه به فضل الهی دشمنان و مستكبران از اقدامات خود مأیوس شده و شرایط برای توسعه برادری بین ملت‌ها هموار خواهد شد، گفت: ملتی كه برای حق و عدالت قیام كند، پیروز است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در ديدار اميل لحود رئيس‌جمهور سابق لبنان گفت: قدرت‌هاي استکباري قصد دارند، تمام کشورها و منطقه را تحت سيطره خود درآورند، اما بدون ترديد با هوشياري ملت‌ها، ناکام خواهند ماند.

وي با بيان اينکه ايران و لبنان تا آخر در کنار هم خواهند بود، ‌اظهار داشت: ملتي که براي حق و عدالت قيام کند،‌ پيروز است و ملت ايران با افتخار در کنار ملت لبنان خواهد بود.

احمدي‌نژاد اظهار داشت: ملت ايران به ايستادگي، مقاومت و عزت ملت لبنان افتخار مي‌کند.

اميل لحود رئيس‌جمهور سابق لبنان نيز در اين ديدار با اشاره به وجود دوستي و برادري واقعي بين ايران و لبنان گفت: روابط ايران و لبنان براساس محبت و دوستي بنا شده نه برپايه منافع و به همين خاطر ماندگار است.

رئيس‌جمهور سابق لبنان با بيان اينکه ملت لبنان قدردان کمک‌هاي بي‌دريغ جمهوري اسلامي ايران است، گفت: ملت ايران در سخت‌ترين شرايط در کنار لبنان قرار داشته و اين موضوعي است که هرگز فراموش نخواهد شد.

وي خاطر نشان کرد: حق پيروز است و دشمنان نمي‌توانند اراده خود را بر کسي که حق با اوست، تحميل کنند، همانگونه که وقتي ملت ايران بر مواضع به حق خود در موضوع هسته‌اي ايستادگي کرد، پيروز شد.

اميل لحود با بيان اينکه رژيم صهيونيستي به دنبال ايجاد اختلافات قومي و مذهبي بوده و همه توان خود را در اين زمينه بسيج کرده است، گفت: اولين ضربه‌اي که صهيونيست‌ها خوردند زماني بود که کل نظام لبنان، در کنار مقاومت قرار گرفت و از آن جانبداري کرد و دومين ضربه‌اي که خواهند خورد، ناکام‌ماندن توطئه‌ جديدشان است.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...