نسخه چاپی

غرضي:

دولت دهم به خاطر مدیریت ضعیف بدهكار شده است

عکس خبري -دولت دهم به خاطر مديريت ضعيف بدهکار شده است

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی كه در آینده تشكیل خواهم داد موافق ایجاد تعامل با آمریكا است اما با آن‌ها مذاكره نخواهم كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد غرضی در جمع خبرنگاران اهوازی با اشاره به اینکه در ایران تولید کم است اظهارکرد: در ایران هزینه تولید بسیار گران است به این دلیل کسانی که به کار تولیدی دست می‌زنند موفق نمی‌شوند و تنها عده‌ای خاص که از دولت سوبسید دریافت می‌کنند موفق هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت فعلی توان اداره اقتصادی که درآمد آن متناسب با هزینه باشد را ندارد گفت: اگر مردم برای یک دولت ضد تورم متعهد شوند می‌توان با تورم مبارزه کرد که در نتیجه آن، اشتغال و امنیت حاصل می‌شود.

اولین استاندار خوزستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر راهکارهای اقتصادی برای خروج خوزستان از محرومیتی که در آن گرفتار است بیان داشت: بهترین راه این است ظرف 100 سال آینده فقط یک تهران نداشته باشیم بلکه همه استان‌ها مانند تهران باشند راهکار آن این است که استانداران را خود مردم انتخاب کنند.

غرضی اضافه کرد: زمانی که استاندار توسط مردم انتخاب شود مورد حمایت اجتماعی مردم واقع می‌شود و مردم حرفش را می‌شنوند به این ترتیب برای اینکه استان آباد شود مردم طلبکار استاندار و وی بدهکار مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم مسئول را قبول داشته باشند هیچ خطایی صورت نمی‌گیرد توضیح داد: بودجه‌ها را بین استان‌ها به طور عادلانه تقسیم می‌کنم و تهران را به شش استان تقسیم خواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در سازندگی باید ابتدا نیازهای اولیه مردم را در نظر داشت اظهار کرد: هر طرحی که در کشور اجرا می‌شود باید تاییدیه مردم را داشته باشد و باید چیزی ساخته شود که نیاز عامه مردم را تامین کند.

وی با بیان اینکه توسعه نتیجه تعامل ملی است گفت: توسعه به معنای تحمیل برنامه بر ملت نیست بلکه سیاست توسعه یک کشور باید انعکاس توانایی مردم یک کشور باشد و اگر اینگونه نباشد شکست می‌خورد.

غرضی خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای از مسئولان در اتاقی بنشینند و درباره چیزی تصمیم بگیرند و آن را تایید یا رد کنند جامعیت سیاسی ندارد زیرا انعکاس سیاست داخلی کشور نیست.

وی با بیان اینکه گروه‌هایی که عقبه اجتماعی ندارند توان سیاستگذاری نخواهند داشت تصریح کرد: گروه‌هایی می‌توانند سیاست‌گذار باشند که عقبه اجتماعی داشته باشند و زمانی بین مردم و گروه‌های سیاسی انفصال ایجاد می‌شود که برنامه‌های آنان براساس خواسته‌های مردم نباشد.

اولین استاندار خوزستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رابطه با برقراری ارتباط با آمریکا بیان کرد: ایران کشوری است که یک درصد از خاک دنیا و یک درصد از جمعیت جهان را دارد اما دارای 15 درصد از منابع جهانی است و یک شخصیت منطقه‌ای در خاورمیانه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم نتیجه این است که ایران زیر بار زور نمی‌رود ادامه داد: مسئله سیاست خارجی ایران جز با آمریکا با هیچ کشور دیگری نیست گروه 1+5 نیز دست نشانده آمریکا است ایران در جهان به دنبال به دست آوردن هویت فرهنگی سیاسی است و با هیچ کشوری جنگ و درگیری ندارد.

غرضی افزود: من موافق برقراری تعامل با آمریکا هستم اما با این مسئله که با این کشور مذاکره کنیم مخالف هستم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ایران را می توان بدون تورم اداره کرد و دوباره رای 98 و دو دهم درصد آرا را به جای خودش بازگرداند، دولت دهم به خاطر مدیریت ضعیف بدهکار شده است در حالی که می‌توانست به این شکل نباشد و یک دولت بدون تورم که معاش مردم را تامین کند ایجاد کرد.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...