نسخه چاپی

اكبرزاده:

شهرداری مكان‌های تبلیغاتی به كاندیداها واگذار می‌كند

فرماندار آمل گفت: شهرداری آمل مكان‌های تبلیغاتی به ابعاد 2 متر در 2 متر به كاندیداها واگذار می‌كند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس ، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه تمامی مقدمات برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده است، افزود: برگزاری انتخابات در راستای تفکر بلند امام راحل که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها در انتخابات باید به موضوع‌های مهمی توجه کنند، یادآور شد: کاندیداها از هر وسیله برای رسیدن به اهداف خود نباید استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آمل با اعلام اینکه تمام تلاش دشمن در راستای برگزار نشدن این انتخابات است، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که این انتخابات با چالش همراه باشد.

وی از کاندیداها درخواست کرد وارد فضای تخریب علیه یکدیگر نشوند و با بصیرت‌افزایی در جامعه فضایی هوشیارانه و با آگاهی را در انتخابات ایجاد کنند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه فصل‌الخطاب تمامی جریان‌ها و فعالیت‌ها قانون است، افزود: از کاندیداها انتظار داریم که به اصول و قواعد و بایدها و نبایدهای قانون به خوبی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید فضای زودگذر انتخابات به تخریب بگذرد، اذعان کرد: بیان نقطه نظرات درباره فضای شهری به همراه تشویق مردم برای حضور در انتخابات از مهمترین کارهایی است که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه 108 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل کاندیدا شده‌اند، اظهار کرد: 124 صندوق رای برای شهر آمل در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه 758 صندوق برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرها و روستاهای شهر آمل در نظر گرفته شده است، گفت: کاندیداها شورای اسلامی شهر و روستا می‌توانند از پنج شنبه 16 خرداد تا پنج شنبه 23 خرداد تبلیغات انتخاباتی خود را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه از سوی شهرداری آمل فضاهایی به صورت عادلانه برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است، یادآور شد: سه روز پیش از آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای شورای اسلامی شهر، در یک قرعه کشی مکان‌های تبلیغاتی به ابعاد دو متر در دو متر به کاندیداها اعلام می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...