نسخه چاپی

امكان مرخصي مديران آموزش‌و‌پرورش

توضیحات وزیر درباره تبلیغات انتخاباتی فرهنگیان

عکس خبري -توضيحات وزير درباره تبليغات انتخاباتي فرهنگيان

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: هیچكس نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی از امكانات وزارت آموزش و پرورش و جایگاه حقوقی و وقت اداری در حمایت از كاندیدای خاص استفاده كند.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبری فارس ، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و در حال و هوای تبلیغات کاندیداها، گاهی اوقات حرف و حدیث‌هایی از حمایت برخی مسئولان از کاندیدایی خاص نیز مطرح می‌شود.

یکی از این موارد درباره وزارت آموزش و پرورش است که اخباری مبنی بر طرفداری این وزارتخانه از کاندیدایی، به گلایه وزیر آموزش و پرورش انجامیده است.

* مدیران با اخذ مرخصی می‌توانند با کاندیدای مورد نظر خود همکاری داشته باشند

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص می‌گوید: با توجه به سلایق گوناگون فرهنگیان در سراسر کشور، خود را به عنوان وزیر موظف دانسته‌ام که این وزارتخانه در جایگاه رفیع آن که همان تعلیم و تربیت است باقی بماند لذا به تمام معاونان، مدیران کل استان‌ها و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها اعلام کرده‌ام که نباید با عناوین حقوقی و اداری، مسئولیت ستاد انتخاباتی و یا ورود به ستادی را بر عهده گیرند.

وی ادامه می‌دهد: البته این بدان معنا نیست که فرهنگیان یا مدیران، خارج از ساعت اداری و با عناوین شخصی یا حقیقی خود از کاندیدای خاصی حمایت نکنند؛ آنها با اخذ مرخصی می‌توانند تا پایان تبلیغات انتخاباتی با کاندیدای مورد نظر خود همکاری داشته باشند.

حاجی‌بابایی اضافه می‌کند: باز هم تأکید می‌کنم هیچکس نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی از امکانات وزارت آموزش و پرورش و جایگاه حقوقی و وقت اداری در حمایت از کاندیدای خاص استفاده کند.

وی اظهار می‌دارد: مطالب فوق بدان معنا نیست که اینجانب به عنوان شخص حقیقی در صورت لزوم از کاندیدایی که دیدگاهش بیشترین نزدیکی را به ملاک‌ها و معیارهای اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری دارد، حمایت نکنم.

* نوید ادهم: فعالیت در ستاد انتخاباتی یک کاندیدا در جایگاه حقیقی‌ام بوده است

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز اخباری مبنی بر حضور خود در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

در این تکذیبیه آمده است: «با توجه به اعلام رسانه‌ها در خصوص عضویت اینجانب در مسئولیت کارگروه فرهنگی ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای محترم، به اطلاع عموم می‌رسانم: حضور اینجانب در ستاد انتخاباتی آقای دکتر ولایتی به آشنایی اینجانب در دو دهه گذشته با ایشان باز می‌گردد و هیچ ارتباطی با مسئولیت فعلی بنده ندارد؛ همچنین لازم به توضیح است در این خصوص هیچ هماهنگی بین اینجانب و جناب آقای دکتر حاجی بابایی وزیر محترم آموزش و پرورش صورت نگرفته است و این همکاری براساس خواسته شخصی اینجانب و در جایگاه حقیقی صورت گرفته است».

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...