نسخه چاپی

طي بيانيه‌اي اعلام شد

راه‌اندازی ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی جلیلی

عکس خبري -راه‌اندازي ستاد فرزندان شاهد و ايثارگر حامي جليلي

ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی سعید جلیلی با صدور بیانیه‌ای راه‌اندازی شد.

به گزارش نما به نقل از سایت حیات طیبه، ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی سعید جلیلی در حمایت از این نامزد انتخابات با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: با استعانت از پروردگار متعال و نظر حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به نام گذاری سال 1392 به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بر خود واجب می‌دانیم تا همانند همیشه با اقتدار و تمام توان لبیک گویی فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

در این بیانیه اضافه شده است: ما بر این باوریم در این برهه حساس و این پیچ تاریخی که عرصه گفتمان سازی است و در عرصه بین الملل نظام‌های مختلف شرق و غرب با ظواهر فریبنده خود را مدعی نجات دنیا معرفی می‌کنند، موثرترین راهبرد و گفتمان، همان گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمانی که مشخصه آن عدالت و دفاع از آرمان مستضعفین عالم است.

این بیانیه می‌افزاید: شرایط امروز انقلاب اسلامی به تعبیر رهبری انقلاب در پیچ مهم تاریخی قرار دارد. کشورمان بیش از هر زمان دیگر نیاز به مسئولینی ساده زیست، متخصص، متعهد و انقلابی دارد. به مسئولانی که رنج کشیدگان انقلاب اسلامی و چشیدگان فقر و محرومیت‌ها باشند.

فرزندان شاهد و ایثارگر حامی سعید جلیلی افزودند: بی‌شک سعید جلیلی رزمنده حقیقی انقلاب، نماد مقاومت مستضعفین در برابر مستکبرین، سنبل عزت و سربلندی نظام اسلامی و گنجینه و یادگار هشت سال دفاع مقدس با کارنامه درخشان خود طی سال‌ها خدمت خالصانه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با عزت آفرینی روزافزون و روحیه سازش ناپذیری و مقاوم ایشان در برابر مستکبران جهان و بدخواهان ملت ایران اسلامی، یکی از افرادی است که قرابت بسیار زیادی با شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب دارد. از این رو ساده زیستی، کارآمدی، قانون مداری و پرهیز از مسایل حاشیه اخلاص، ولایتمداری، روحیه جوان باوری، شخصیت اخلاقی، مردمی بودن، عملکرد مقاوم و عزتمندانه ایشان در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران طی 6 سال گذشته، تلاش‌های مستمر و مداوم در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی، پایبندی به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی همه و همة اینها نشان از نزدیکی ایشان با شاخص‌های مقام معظم رهبری برای یک انتخاب یک رئیس جمهور است.

«از این رو بر حسب وظیفه جمعی کثیری از فرزندان شاهد و ایثارگر با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اصلح بودن دکتر جلیلی بر آنها مبین شده است و از این رو در جهت حفظ یکپارچگی و وحدت انقلابی و جلوگیری از عملی شدن فتنه دیگری از جانب فتنه‌گران، ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی دکتر جلیلی را راه‌اندازی کرده‌اند.»

شورای مرکزی این ستاد بر خود وظیفه می‌داند که تمام فعالیت‌های انتخاباتی خود را مطابق اخلاق و منشور انتخاباتی ستاد مرکزی جلیلی (حیات طیبه) انجام دهد و تا پیروزی قطعی از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نکند.

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...