نسخه چاپی

حاشیه زدایی دایی در پرسپولیس آغاز شد

رونمایی از نام دستیاران علی دایی و اعلام اسامی كادر فنی پرسپولیس، مطابق انتظار، بهت هواداران دو آتشه و بازیكنان سال‌های دور و نزدیك این تیم را به همراه داشته است. دایی كه در كسوت مربیگری معمولا كار كردن با افراد كم حاشیه و بی‌نام و نشان را به سر و كله زدن با مربیان پرمدعا ترجیح می‌دهد این بار هم در كنار كریم باقری و بهزاد غلامپور، از مربیانی مثل رضا فروزانی، جواد منافی و محمد دایی به عنوان دستیارانش نام برده است و پرسپولیس لیگ سیزدهم را با این كادر مربیگری شروع خواهد كرد.

رونمایی از نام دستیاران علی دایی و اعلام اسامی کادر فنی پرسپولیس، مطابق انتظار، بهت هواداران دو آتشه و بازیکنان سال‌های دور و نزدیک این تیم را به همراه داشته است. دایی که در کسوت مربیگری معمولا کار کردن با افراد کم حاشیه و بی‌نام و نشان را به سر و کله زدن با مربیان پرمدعا ترجیح می‌دهد این بار هم در کنار کریم باقری و بهزاد غلامپور، از مربیانی مثل رضا فروزانی، جواد منافی و محمد دایی به عنوان دستیارانش نام برده است و پرسپولیس لیگ سیزدهم را با این کادر مربیگری شروع خواهد کرد.
انتخاب چهره‌های خنثی و بی‌سروصدایی مثل فروزانی، منافی، غلامپور و محمد دایی اگر چه علی دایی را از حاشیه‌های نامتعارفی که مربیان ایرانی با آن دست به گریبان هستند مصون نگه خواهد داشت اما پس از ناکامی احتمالی پرسپولیس، قابل پیش‌بینی است که این چهار مربی به سیبل بخشی از هواداران و البته پیشکسوتان پرسپولیس تبدیل شوند.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...